אסף בנו, מפקד נקודת שיטור מרכז. צילום זאב שטרן
אסף בנו, מפקד נקודת שיטור מרכז. צילום זאב שטרן

המשטרה מקימה תנועת נוער חדשה בפתח תקוה

החניכים בתנועת הנוער שחקים יעבור הדרכות ובשלב מסוים יהיו גם מתנדבים במשטרה לצד פעילותם בתנועה

פורסם בתאריך: 28.10.18 13:11

משטרת פתח תקוה, בשיתוף עיריית פתח תקוה, מקימה בימים אלה תנועת נוער חדשה בעיר בשם "שחקים". התנועה, שהחלה לפעול לפני כשנתיים כפיילוט ברהט, רעננה ובאר שבע, באה לחשוף את בני הנוער לפעילות המשטרה. התנועה מיועדת לתלמידי כיתות י'- י"ב ומטרתה לצד פעילות התנועה, גם לתרום במסגרת מחויבות אישית שמחויבים כלל תלמידי בתי הספר.
לאורך השנה, יעברו התלמידים הדרכות, השתלמויות ויהפכו להיות מתנדבים במשטרה לצד פעילותם בתנועה. את הפעילות יעביר בשלב הראשון בעיר רס"מ אסף בנו, מפקד נקודת השיטור הקהילתי במרכז העיר ומוביל התנועה בעיר. המטרה בשלב המתקדם היא להכשיר מדריכים בני נוער שיעבירו את הפעילות לשכבות הצעירות ביותר (תלמידי שכבת י"ב- ידריכו את שכבת י"א, תלמידי שכבת י"א את שכבת י'). התנועה מוכרת על ידי משרד החינוך ותנועת הנוער.
בשלב הראשון, תפעל התנועה במתנ"ס אחדות, כשבהמשך ייפתחו סניפים ברחבי העיר, מתוך הרצון להכשיר את הדור הבא של המשטרה. החניכים יהיו מצד אחד חלק מתנועת הנוער ויעברו פעילות כחניכים ומצד שני, יוכשרו גם להיות מדרכים ויתנדבו במשטרה, יכירו את עבודת המשטרה כשבסוף, תהיה להם אופציה להתגייס למשטרה ולמג"ב.
בשלב הנוכחי הביעו עניין כ-50 בני נוער להצטרף לתוכנית. בעירייה מספרים על שיתוף פעולה פורה של נציגי המשטרה ורכזות מעורבות חברתית והמטרה היא לגייס את החבר'ה שיש להם רצון לתרום לקהילה, לשנות את התדמית של המשטרה ולעשות דברים מעבר לתנועת נוער רגילה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר