צילום אילוסטרציה צילום א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה צילום א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

הישגים גדולים לסרטים של ברנר ואחד העם (וידיאו)

צפו בסרטים המנצחים של תלמידי ברנר ואחד העם שזכו להצלחות גדולות בתחרות יצירה צעירה בפסטיבל הקולנוע בירושלים. גם תגובות המנצחים בפנים

פורסם בתאריך: 16.7.17 13:39

 

נציגי ברנר צילום באדיבות בית הספר

נציגי ברנר צילום באדיבות בית הספר

תיכון אחד העם מקום ראשון בימוי

נציגי אחד העם צילום באדיבות בית הספר

מגמות הקולנוע של העיר ממשיכות לקטוף את המקומות הראשונים בתחרויות בארץ, והפעם זו תחרות יצירה צעירה בפסטיבל הקולנוע בירושלים. הסרט "טרמפ" של מגמת הקולנוע בתיכון אחד העם, זכה בפרס הבימוי בקטיגוריה עלילתית. הסרט נבחר מתוך 130 סרטים שהגיעו מבתי ספר מכל הארץ. "טרמפ" הינו דרמה קומית המספרת על בתו של ראש המאפיה הקווקזית היוצאת לפעולה ששלח אותה אביה. עקב שינוי בתוכניות היא נאלצת לקחת טרמפ סטודנט לקולנוע המחפש רעיון להפקת סרט גמר. הנסיעה הלילית תשנה את חייהם.
במאי: גל פסטמן. צלם: נועם גל. עורך: שקד רגב. מפיקה: נעה נגריס. מרכז מגמה: ד"ר מאור גל-אור. מנהלת בית הספר: ענת ארנון. בנוסף לזכייה בפרס היוקרתי הסרט "טרמפ" זכה במקום הראשון בתחרות ארצית לפיצ'ינג (תסריט) שהתקיימה בפברואר השנה בסמינר הקיבוצים תל אביב.

צפו בסרט:

 

גם מגמת התקשורת של תיכון ברנר ממשיכה להצליח בזכיות וזכתה במקום השני הכללי בקטיגןריית סרטים תיעודיים עם הסרט 'קטיה'. הסרט מספר את סיפורה של קטיה גאלי, תושבת תל אביב, שהייתה דוגמנית מצליחה בארץ ובעולם ודמותה התנוססה בשערי עיתונים יוקרתיים ובשלטי חוצות גדולים. כיום, בגיל 44, היא מתחילה מחדש את חייה, אחרי 6 שנים ברחוב ו־12 שנים בהן הייתה משועבדת לסמים. בשיא קריירת הדוגמנות שלה קטיה התדרדרה לשימוש בסמים קשים, ונאלצה להתמודד עם חיים ברחוב, קשר עם נרקומנים ועבריינים וגם הסתירה כל זאת מתעשיית האופנה, שם נחשבה לשם דבר. צריכת הסמים הותירה בה צלקות פיזיות ונפשיות שאותן היא סוחבת עד היום. את תהליך הגמילה שלה עברה קטיה בכלא לנשים אחרי שנעצרה. היא סבלה קשות, עברה כאבים פיזיים ונפשיים ואף הגיעה למשקל 40 קילו. קטיה חיפשה משמעות חדשה לחייה והחלה לצייר כתרפיה, דבר שעזר לה להתמודד עם החוויות הקשות שהיא עברה. כיום קטיה מציירת דברים מהעבר, צבעים שראתה ורגשות שחוותה ומוצאת פורקן גם באגרוף. ציוריה אף התקבלו לתערוכה בגלריית ארטימיסיה בתל אביב ונמכרים. קטיה מנסה להשאיר את העבר מאחור, אבל הזיכרונות והתחושות לא יעברו לעולם.
במאית: חן דניאל. צלמת: מאי קרלין. עורכת: מירב סראי גשן. מורה מלווה ורכזת המגמה: אורית פרץ.מנהלת בית הספר: מיכל מרדכי ריכרט.
"כתלמידות תיכון שעומדות לסיים את הלימודים ועוד מעט להתחיל את החיים, מצאנו שפה משותפת עם קטיה שרק עכשיו, בגיל 44, אחרי 12 שנים של סבל, גם היא סוף סוף מתחילה את החיים", מסבירות יוצרות הסרט, "גם לנו, כמוה, יש הרבה פחדים מהלא נודע, פחד 'לקפוץ למים', לחיים האמיתיים. הפחד הוא גם ממעידות ומבחירות לא נכונות. לשמוע על מישהי שהגיעה לשיא של קריירה וברגע של בחירה לא נכונה היא איבדה את הכל, זו מחשבה שמאוד מפחידה אותנו. קטיה בשבילנו היא דמות מעוררת השראה ואמיצה. התהליך של קטיה מדהים בעינינו ורצינו שעוד אנשים יוכלו ללמוד מהדרך שהיא עברה ולהבין את המחיר הנורא שבבחירות שגויות לצד היכולת להיחלץ גם ממצבים קשים ביותר".

צפו בסרט:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר