כיפת ברזל צילום מנהלת חומה במפא"ת משרד הביטחון
כיפת ברזל צילום מנהלת חומה במפא"ת משרד הביטחון

תלמידים שמטיילים בדרום הוחזרו, פתח תקוה נערכת לארח משפחות מהדרום

מדובר בתלמידים שטיילו באזור מצפה רמון. העירייה הודיעה הבוקר כי היא נערכת לאירוח משפחות מהדרום ותדאג להן לשלל פעילויות. השרות הווטרינרי יארח כלבים של משפחות מהדרום במקרה הצורך

פורסם בתאריך: 13.11.18 10:50

בעקבות ההסלמה בדרום הארץ, ולבקשת הורים מודאגים, הורתה עיריית פתח תקוה אתמול, יום שני, על החזרת טיול של תלמידים המטיילים בחאן שיירות, בין שדה בוקר למצפה רמון. מדובר בתלמידים מתיכון אחד העם ומקורצ'אק. "אמנם אין הנחיה של הצבא שיש לבטל את הטיול, אך לאור בקשת הורים מודאגים שילדיהם ישנים באוהלים בשטח ללא מיגון, החלטנו להחזירם הביתה. התהליך מתואם מול אגף הבטחון וחדר המצב של משרד החינוך", אמר ראש העירייה רמי גרינברג.

בנוסף לכך הודיעה העירייה הבוקר, יום שלישי, כי העיר פתח תקוה נערכת לאירוח תושבים מדרום הארץ, כמו גם את כלביהם. לאור מטחי הטילים בימים האחרונים, העירייה הודיעה כי תעמיד לרשות האורחים מגוון שירותים ופעילויות, לכל הגילאים, שינעימו את שהותם בעירנו. בעירייה ציינו כי משפחות המעוניינות לארח משפחות מדרום הארץ, מוזמנות להתקשר למוקד העירוני 106 או בטלפון 03-9053000. בנוסף, הכלבייה העירונית תשמח לארח כלבים וחתולים של תושבי הדרום, ללא עלות. לתיאום ניתן להתקשר 03-9303647 או בדואר אלקטרוני [email protected]

מוקדם יותר אתמול הביעו הורים חשש מהמצב הביטחוני שמידרדר בדרום, וביקשו לדעת האם יש הנחיות מיוחדות לגבי מוסדות החינוך בעיר. כמו כן הביעו חשש הורים שילדיהם אמורים לצאת לטיולים שנתיים בימים הקרובים במסגרת בתי ספר, בעיקר לאזור הדרום וירושלים.

"המצב בשטח מאוד מלחיץ", אומרת אמא לילד מבית הספר עין גנים שאמור לצאת מחר לטיול בירושלים, "התשובה שקיבלנו מבית הספר היא שהם בקשר ישיר מול חדר המצב של משרד החינוך ואם יהיה שינוי, נקבל עידכון".

הורה מבית ספר שמעוני אמר: "אצלנו בבית הספר אין חדרי ביטחון, המקלט לא יספיק לכל התלמידים ויש הורים רבים שלא רגועים מכל הסיטואציה". גם הורים בבית ספר נוסף שתלמידים ממנו אמורים לצאת לטייל בהמשך השבוע הביעו היום דאגה, וכך גם הורים שילדיהם אמורים לטייל בשבוע הבא.

דובר העירייה, חזי חקאק, אמר: "אגף הביטחון העירוני מצוי בקשר עם פיקוד העורף. כרגע, אין מידע נוסף מעבר למה שמפורסם בכלי התקשורת. נקווה שיצליחו להכיל את האירוע ושלא יגלוש לגזרתנו. אם יהיו עדכונים הנוגעים לאזורנו, נפרסמם מיד".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר