מתנ"ס נווה גן
מתנ"ס נווה גן

חשש בנווה גן מהעברת המתנ"ס למיקום מרוחק לטובת בית כנסת

בעירייה אומרים כי טרם התקבלה החלטה בנושא, אבל בשכונת נווה גן הפכה האפשרות שהמתנ"ס יועבר למיקום מרוחק לשיחת היום. כיום השימוש במבנה משולב, בסופי שבוע הוא משמש כבית כנסת

פורסם בתאריך: 20.11.18 10:45

הורים ותושבים משכונת נווה גם חוששים מהמעבר הצפוי של שלוחת מתנ"ס נווה גן מרחוב אסירי ציון למיקום אחר בשכונה. בימים אלו העירייה שוקלת להעתיק את מיקומו של המתנ"ס למיקום אחר בשכונה, וזאת על מנת לפנות את המקום לטובת בית כנסת שיופעל על ידי עמותה. בעירייה מציינים כי טרם התקבלה בנושא החלטה סופית.
מדובר במבנה שכבר היה בכותרות בעבר. בשנת 2013 פעילים בנווה גן התנגדו להפיכתו של המקום לבית כנסת במקום למתנ"ס. באותה שנה הושגה פשרה, לפיה יהיה במקום שימוש משולב. מאז המתנ"ס פעל במהלך השבוע ואילו בית הכנסת שנקרא רשב"י פעל בשישי ושבת. כעת מתברר כי העירייה מחפשת מבנה חלופי למתנ"ס. אחת האופציות שעל הפרק היא להעתיק את המתנ"ס לבית הנוער שברחוב כצנלסון או במקום משרדי אגף הספורט ברחוב ברוריה, שרק עברו לשכונה לפני מספר חודשים. שתי הנקודות הללו מרוחקות יותר מהמיקום הנוכחי של המתנ"ס.
חלק מההורים בשכונה, שילדיהם לומדים במתנ"ס, טוענים כי מדובר בפגיעה בהם ובילדיהם וחלקם אף שוקלים שלא לשלוח את ילדיהם לחוגים. "לשנות מיקום של חוג באמצע השנה זה אכן שערורייה, שכן המבנה הקיים עוד ממוקם יחסית בצורה ניטרלית ונגיש מאזורים שונים בשכונה", ציין אחד מתושבי השכונה, "העברה של המתנ"ס למיקום כזה היא בהכרח הרעת תנאים משמעותית לכל מי שרשום לחוגים שיעברו לשם".
תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "יובהר כי טרם התקבלה החלטה בנושא. מיד עם היבחרו, החליט ראש העיר לטפל, בין היתר, בסוגיות הקשורות בשכונות העיר ובין השאר גם בשכונת נווה גן בה ערך סיורים וקיבל החלטות לרווחת תושבי השכונה, כגון מבנה לתנועת נוער, פתרון לבעיית התנועה, הפארק ועוד. ראש העיר הנכנס בוחן גם את מבני הציבור, על מנת לוודא כי הפעילות בהם משמשת ישירות את התושבים בשכונות השונות ברחבי העיר.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. תושבת נווה גן

    כצנלסון מרוחק???? 100 מטר משם מעבירים את החוגים. אין שום בעיה עם ההעברה כזו. הרי האופציה השניה היא להעביר את ביהכ לכצנלסון. מקום גדול יותר. השיקול היה להיטיב עם המתנס ולהעבירו למקום גדול יותר. בית הכנסת שהיה הראשון להיכנס למבנה והכניס את המתנס כפי שראש העיר של אז החליט בכפוף להבטחה שימצא לו מקום בהמשך. הנה הצדק ההיסטורי נעשה. ראש העיר החדש מראה שהוא בעד צדק ולא דוחק את הדתיים או את החילוניים
    אם יש בעיה אנחנו בטוחים שרשבי ישמח לעבור לכצנלסון במקום להישאר באותו מקום קטן עם 100 משפחות מתפללות שנמצאות שם וצריכות בית כנסת.

  2. אהבת חינם

    כצנלסון מרוחק??? ההפרש של 100 מטר. תבדקו לפני שנותנים יד לסתם מהומה על כלום.

  3. אנחנו

    לא מתקבל על הדעת שמפרסמים כתבה בלי בדיקת טענות. הרי המרחק הוא קטן בין המבנים. וכן, מדובר בשכונה מעורבת אז בין כל העשיה העניפה המתוכננת, יהיה בוודאי גם עניין דתי שיטיב עם כ100 משפחות רשבי המתפללות במבנה… תודה לראש העיר על כל העשיה שלו! תפרגנו אפשר…

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מברכים על העברה ברחוב ברוריה למקום גדול יותר ורווח
    תודה לראש העיר על מקום ראוי בהצלחה לראש העיר

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר