תמונה של אחד ממעשי השוד צילום משטרת ישראל
תמונה של אחד ממעשי השוד צילום משטרת ישראל

צפו במעשי השוד: תושב העיר בן 21 מואשם בשוד בנקים. הרקע הוא חוב לשוק האפור

מכתב האישום עולה כי הנאשם שדד את שני הבנקים באותו יום ובאותה שיטה. זמן קצר לאחר שהמשטרה פרסמה את תמונותיו, הוא אותר בביתו בפתח תקוה

פורסם בתאריך: 26.11.18 12:49

צעיר בן 21, תושב פתח תקוה, מואשם ששדד שני סניפי בנקים בכפר סבא ובהוד השרון. הבוקר, יום שני, הוגשו נגדו כתב אישום ובקשת מעצר. ביום 19.11.18 בשעות הבוקר, התקבל במשטרת ישראל דיווח על שוד בנק ברחוב התע"ש באזור התעשייה בכפר סבא. מבדיקה ראשונית של שוטרים שהגיעו למקום התברר כי גבר נכנס לסניף הבנק והגיש לכספרית פתק ועליו רשום: "זה שוד. תביאי את הכסף". בשעה שהכספרית אספה את שטרות הכסף, החשוד האיץ בה ודפק על הדלפק כשהוא אומר: "עכשיו. עכשיו. מהר." לאחר ששדד את הכסף, החשוד נמלט מהמקום.

צילום באדיבות דוברות המשטרה

שעות ספורות לאחר מכן, התקבל במשטרה דיווח על שוד נוסף בסניף בנק ברחוב הבנים בהוד השרון. גם כאן התברר כי נסיבות השוד דומות לשוד שאירע בבוקר אותו יום בכפר סבא.

עם קבלת האירועים נפתחה חקירה אינטנסיבית, תוך הפעלת אמצעים טכנולוגיים ומשטרת ישראל אף ביקשה את עזרת הציבור בחיפושיה אחר החשוד, תוך פרסום תמונותיו. זמן קצר לאחר פרסום התמונות, זוהה החשוד ואותר בביתו שבפתח תקוה. מהחקירה עלה כי החשוד ביצע לגרסתו את מעשי השוד בעקבות חובות על רקע הימורים שחב בשוק האפור לגורמים עבריניים.

החשוד נעצר כאמור ומעצרו הוארך לעת לעת. אתמול הוגשה הצהרת תובע והבוקר הוגש נגדו כתב אישום בגין שני מעשי שוד וכן בקשה למעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדו.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר