צילום אילוסטרציה אי.פי
צילום אילוסטרציה אי.פי

מדים, תחתונים וגופיות: חיילים וחיילות תושבי העיר יקבלו שרותי כביסה בחינם

שיתוף פעולה של מרכז ההכנה לצה"ל עם מועדון הכדורגל מכבי אלי עמישב, יאפשר לחיילים וחיילות למסור עד 5 ק"ג כביסה בימי שישי ולקבלם עד שלוש שעות מרגע המסירה או בצאת השבת

פורסם בתאריך: 28.11.18 14:00

לראשונה בפתח תקווה, חיילים יוכלו לשלוח את המדים שלהם לכביסה ולקבל אותם נקיים וריחנים. הפרויקט הוא שיתוף פעולה של מרכז הכנה לצה"ל בשיתוף מועדון הכדורגל "מכבי אלי עמישב". כל חייל או חיילת, יוכלו למסור כביסה במשקל של עד חמש קילו – מדים והלבשה תחתונה בלבד, ביום שישי בין השעות 10:00-12:00 למרכז ההכנה, שנמצא במתחם הספורטק בצומת סירקין בהצגת תעודת חוגר או קצין, ויקבלו את הכביסה תוך מספר שעות. את הפרויקט ירכז אבי פרטוש, מנהל היחידה הלוגיסטית במרכז הכנה לצה"ל. פרטוש מסביר שניתן יהיה לאסוף את הכביסה כעבור שלוש שעות מהמסירה או לחלופין שעה מצאת השבת והפיילוט יתחיל בשישי הקרוב. "אנחנו מקבלים עשרות טלפונים מהורים שמשבחים את הרעיון ואני שמח שאנחנו יכולים לעזור ולהקל ולו בקצת", הוא אומר.

גיא אליהו, מנהל אגף חברה, נוער וצעירים, מוסיף שראש העירייה רמי גרינברג, הנחה אותם לתת מענה של שרותי כביסה לחיילים וחיילות תושבי העיר במסגרת מרכז הכנה לצה"ל. "באופן טבעי עלתה מחשבה לעשות שיתופי פעולה עם מכבסות פרטיות", אומר אליהו, "אבל ראש העיר היה מעוניין שהשירות יהיה ללא עלות כלל. הצענו לשי שטרק עוזר ראש העיר אפשרות לשיתוף פעולה עם מועדון הכדורגל ״מכבי אלי עמישב״ שנמצא בצמידות למרכז הכנה לצה״ל העירוני ולהסתייע במכונות הכביסה שקיימות בחדר ההלבשה של המועדון והוא נתן את ברכת הדרך והנחה לגבי אופן וטיב השירות בהתאם לאמנת השירות שהתווה ראש העיר. אבי פרטוש ממרכז הכנה לצה״ל קיים פגישה עם גולן שיטרית, יו״ר ובעלי הקבוצה ורתם אותו לנושא. מועדון הכדורגל בניהולו של שיטרית חיבקו את המיזם ואף הקצו איש מטעמם שיסייע במתן השירות לצד מרכז ההכנה לצה״ל".
ראש העירייה, רמי גרינברג: ״במסגרת ההטבות לחיילים ולחיילות, אנחנו גאים להעניק שירות נוסף – שירותי כביסה בחינם. מידי יום שישי החיילים והחיילות מוזמנים למסור את הכביסה במרכז ההכנה לצה״ל ולקבלם מכובסים וריחניים והעיקר, שישמרו על עצמם ושיחזרו בשלום״.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משה

    אני חושב שיש עוד הרבה אנשים נאיבים, ראש העיר מבטיח ולאחר כמה ימים מתחרט, הוא הבטיח להשתתף בהוצאות קבוצת הפועל, והיום הוא מודיע שהוא לא יתן, עובדות העיריה רוצות לצאת לעצרות נגד אלימות הוא אמר בסדר אבל נאדה, תצאו רק לחצר העיריה הכל בולשיק.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר