השטח המיועד לחניון החדש ברמת סיב צילום באדיבות העירייה
השטח המיועד לחניון החדש ברמת סיב צילום באדיבות העירייה

מגרש חניה חדש ובו 800 מקומות יוכשר ברמת סיב

מדובר בשטח עירוני בפינת הרחובות דרנגר והשחם והחניה תהיה ללא תשלום. המגרש ישמש את עובדי האיזור ואת באי מתחם הבילויים הסמוך

פורסם בתאריך: 3.12.18 09:00

מגרש חניה חדש עם מאות מקומות חניה יוכשר בקרוב בשטח עירוני בסמוך לאזור התעשייה רמת סיב, וזאת בחינם עבור עובדי המקום ומתחם הבילויים הקיים באזור. בקרוב תחל העירייה בפינוי פסולת שקיימת במגרש לטובת הסבתו לחניון.
בעירייה ציינו הבוקר כי לבקשת ראש העירייה רמי גרינברג, מינהלת אזורי התעשייה תכשיר בקרוב מגרש חניה גדול ברחוב דרנגר פינת רחוב שחם ברמת סיב. החניה תוקם על מגרש עירוני ששטחו כשמונה דונם. המגרש יעבור הכשרה על ידי פינוי עשרות משאיות של פסולת וחול, ויוקף במסלעות לתיחום חיצוני, בנוסף  לתיחום חניות פנימיות. כמו כן, יותקן שילוט מתאים ותמרורים יוצבו על ידי אגף התנועה העירוני.
למגרש יתווספו שלוש כניסות ויציאות ובהמשך הוא יואר באמצעות תאורת לדים. הצפי הוא שאותן חניות ישמשו את באי אזור התעשייה ומתחם הבילויים באזור, ויכיל עד 800 מקומות חניה. בכך יצטרף מגרש זה למעל 40 מגרשים נוספים אותם הכשירה המינהלת כחניה חופשית לקהל הרחב ללא תשלום.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. רמי

    מקומות חנייה זה טוב, אבל צריך לשפר את התחבורה הציבורית אל ומחוץ לאיזור התעשייה ובפרט על חיבור לרכבת עבור אלו שעובדים מחוץ לעיר ונגישים ברכבת.

  2. מנחם

    צריך לווסת את התנועה בצורה חכמה יותר לתושב השכונה – יהיו עומסים ומי שיסבול מכך הם תושבי השכונה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר