בריכת עמישב החדשה
בריכת עמישב החדשה, הגריכה המקורה

הבריכה החדשה בעמישב תהיה פתוחה בשבתות, המחירים יעלו

מדובר בבריכה מקורה שתפעל כל השנה. סגן יו"ר מתנ"ס עמישב: "המחירים יעודכנו, המנויים יהיו שנתיים ולא עונתיים". פעיל דתי בשכונה: "הפעילות שלה תפגע באווירה בשבת, עכשיו יבואו תושבים שגרים מחוץ לשכונה כי מדובר בבריכה מקורה"

פורסם בתאריך: 25.12.18 20:23

בריכת עמישב החדשה צפויה להיות פתוחה בשבת, ובשל כך גם מחירי הכניסה לבריכה צפויים לעלות. מאחר והבריכה החדשה היא בריכה מקורה שתפעל כל השנה, היא גם מצריכה תחזוקה שנתית ולא עונתית. הצפי הוא שייקח עוד מספר חודשים עד לפתיחה הרשמית של הבריכה החדשה.
לאחר שיפוץ בריכת עמישב היא כוללת כעת שני מתחמים, הבריכה הישנה והבריכה החדשה, שהיא גם בריכה מקורה שתפעל כל השנה. כזכור, סביב פתיחת הבריכה בשבת הייתה מחלוקת בשכונה בין דתיים וחילוניים, וזאת לאחר שחלק מהתושבים הדתיים של הדר גנים דרשו לסגור אותה בשבת, בעוד החילונים רצו שהבריכה החדשה תישאר פתוחה בשבת, כפי שהיה עד כה בבריכה הישנה.
לאחרונה התקבלה החלטה שהבריכה החדשה תהיה פתוחה בשבת, ובשל כך גם מחירי הכניסה לבריכה יעלו. אחד מחברי ההנהלה של מתנ"ס עמישב, שבתחומו נמצא הבריכה, אומר: "הציבור החילוני יותר דומיננטי בהנהלה והרוב המוחלט היה בעד, מה שלא משקף את הציבור עצמו שגר בשכונה. מאחר והבריכה תהיה פתוחה כל השנה כי היא בריכה מקורה, אז יש לכך עלויות נוספות ולכן יש צורך לייקר את הכניסה לבריכה".
תושב דתי בשכונה אמר: "ההתנגדות היא לא עניין דתי. הבריכה היא בתוך השכונה וזה לא מפריע לאף אחד, אך הפעילות שלה פוגעת באווירה של השבת בשכונה, ועכשיו יתחילו לבוא מכוניות בשבת. נכון שגם הבריכה הקודמת הייתה פתוחה בשבת, אך זו הייתה בריכה קטנה וישנה ששירתה את תושבי השכונה. עכשיו מדובר על בריכה מקורה וחדשה, שתמשוך אנשים משכונות אחרות. מה גם שכל הדירות מסביב נרכשו על ידי דתיים".
מנגד, אחד התושבים שתומכים בפתיחת הבריכה בשכונה אומר:  "יש הרבה מאוד תושבים חילונים שרוצים שהבריכה תהיה פתוחה בשבת. לפני הבחירות הייתה הצבעה בהנהלה לפתוח את הבריכה בשבת, והיא עברה. ברוורמן עצר את המהלך לפני הבחירות. ההשערה היא שהבריכה תפתח רק בחודש אפריל. אנו חוששים שדתיים יחרימו את הבריכה בגלל זה, ולכן אנו חושבים לקיים שם גם ימי הולדת והופעות כדי להכניס עוד כסף לבריכה. הבריכה תשרת את כלל הציבור".
סגן יו"ר מתנ"ס עמישב, אודי ויזנר, מסר: "בניית הבריכה למעשה הסתיימה והפתיחה עוכבה לצורך בדיקה כלכלית וגם לצורך היערכות. אנו מעריכים שהבריכה תפתח עד חודש אפריל. ההחלטה נכון להיום שהיא תהיה פתוחה בשבת. מעבר לכך, נעשתה עבודה כלכלית על ידי יועץ מקצועי שכולל השוואה לבריכות שכנות וניתוח הפוטנציאל. הבריכה חייבת לפעול במתכונת כלכלית ולכן יעודכנו שעות הפתיחה והמחירים, וגם המנויים יהיו שנתיים ולא עונתיים. היא לא תהיה יקרה ממחירים של בריכות אחרות כמו מינץ וכפר מעש. נעשתה פה עבודה בשיקול דעת מקצועי".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר