יגאל בשן. צילום זאב שטרן
יגאל בשן. צילום זאב שטרן

במלאת 30 למותו, תקיים עיריית ראש העין ערב זמר שיוקדש לשיריו של יגאל בשן

בשן ז"ל, זוכה פרס אקו"ם לשנת 2016 על מפעל חיים, שם קץ לחייו החודש בביתו בתל אביב. בערב ישתתפו דנה לב, יונתן מילר, טליה עודד, ליבי פנקר, ניצן שפיר והילדה נועה סילברמן

פורסם בתאריך: 31.12.18 10:02

במלאת 30 לפטירתו של הזמר יגאל בשן, עיירת ראש העין תקיים ערב זמר "שרים יגאל בשן" שיוקדש לשיריו של הזמר האהוב ששם קץ לחייו. האירוע יתקיים ביום שלישי ה-8 בינואר במוזיאון מורשת יהדות תימן ומורשת העיר, בהשתתפות עדנה לב, יונתן מילר, טליה עודד, ליבי פנקר, ניצן שפיר, הילדה נועה סילברמן ואמנים נוספים. על הניהול המוזיקלי אחראי קובי אחרק.

בשן ז"ל, היה זמר, מלחין ושחקן ישראלי; זוכה פרס אקו"ם לשנת 2016 על מפעל חיים. הוא נולד בספטמבר 1950 בראשון לציון כיגאל בשארי וכבר בגיל 15 הופיע עם שלומית אהרון, חברתו לכיתה, בצמד "יגאל ושלומית". הוא שירת בפיקוד הצפון ובמקביל לשירותו הצבאי המשיך בקריירת הסולו שלו. לאורך השנים הוציא שירים רבים שהפכו להיות נכסי צאן ברזל במוסיקה הישראלית ובינהם 'יש לי ציפור קטנה בלב' ו'סיוון'.

לקראת תחרות הקדם אירוויזיון של שנת 1985 הקים בשן יחד עם עוזי חיטמן ויונתן מילר את השלישייה "כמו צועני" ובעקבות ההפסד בתחרות כתבו בשן וחיטמן את השיר "אנחנו נשארים בארץ". בעקבות ההצלחה, יצאה השלישייה לסיבוב הופעות ושחררה את האלבום "אנחנו נשארים בארץ" אשר כלל את שירי ההופעה והצליח אף הוא ושנה לאחר מכן החלה להופיע עם להקת "הופה היי", לאורך השנים המשיך בשן להוציא שירים, שהאחרון בינהם, הושמע בלוויתו.

יום שלישי, ה-8 בינואר 2019, בשעה 20:00, במוזיאון מורשת יהדות תימן. רכישת כרטיסים באתר העירייה ובערב המופע במוזיאון.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר