הצוות הזוכה מאחד העם
הצוות הזוכה מאחד העם

התסריט הזוכה של אחד העם: סאטירה על החלטה של בנט

מגמת קולנוע ומדיה דיגיטלית בתיכון אחד העם זכתה השבוע בתחרות ארצית לתסריטים, זכיה שכללה גם צ'ק של אלפי שקלים. נושא התסריט: החלטת שר החינוך לתת הטבות למי שניגש לחמש יחידות במתמטיקה

פורסם בתאריך: 9.1.19 09:07

מגמת קולנוע ומדיה דיגיטלית בתיכון אחד העם זכתה במקום הראשון בתחרות ארצית לתסריטים שהתקיימה ביום שני ברעננה. בטקס שהתקיים בלשכת ראש העיר רעננה חיים ברוידא, קיבלו התלמידים פרס מיוחד של 5,000 שקלים לרכישת ציוד למגמה. מתוך 50 תסריטים שנשלחו מכל מגמות הקולנוע והתקשורת בארץ נבחרו עשרה תסריטים שעלו לשלב הגמר. 10 צוותים היו צריכים להציג פיץ (נאום) שישכנע את השופטים מדוע כדאי לתמוך בתסריט שלהם להפקת סרט. הפיץ כולל סיפור התסריט, הקרנת סצנות שכבר צולמו מהתסריט ועבודת התחקיר המתלווה לתסריט.
התסריט 'אילי מ-3 עד 5'- של תלמידי המגמה שזכה במקום הראשון, הוא סאטירה קומית על החלטתו של שר החינוך נפתלי בנט לתת הטבות לכל תלמיד הניגש ל-5 יחידות מתמטיקה. יש תלמידים רבים שאינם מסוגלים לעמוד בלחץ ובמתח המטורף הזה. הם מרגישים שמדרגים אותם כתלמידים נחותים יותר אם הם ייגשו ל 3 יחידות. זה גורם ללחץ נפשי ופגיעה בדימוי העצמי. התלמידים החליטו להציג את הבעיה באור קומי המדגיש יותר את ההחלטה השנויה במחלוקת של שר החינוך.

הצ'ק שהוענק לזוכים

ד"ר מאור גל אור, מרכז המגמה: "אני מאוד מעריך את התלמידים על היכולת לכתוב קומדיה על מצב מאוד מורכב שנוצר בבתי הספר בעקבות ההחלטה לתת בונוס ללומדי 5 יחידות מתמטיקה. היכולת לתקוף את הבעיה בקומדיה אינטליגנטית ביקורתית וקולנועית מעידה על כשרון התלמידים אשר רכשו מיומנויות חשובות מאוד במהלך הלימודים. מבחינתי הם המצטיינים האמיתיים של המערכת".

צוות התסריט: במאי: עידן ונקורוב. מפיקה: שיר זנזורי. צילום: שיר שליו. עריכה: תומר ברוטמן.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר