צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

שומעים 106: שר התקשורת יבדוק הקצאת תדר לטובת מגמות תקשורת

השר איוב קרא ביקר בעיר והבטיח לבדוק גם פתיחת סניפי דואר נוספים, נוכח המצוקה הקיימת בפתח תקוה. הוא גם סיפר על הקשר המיוחד שיש לו לשכונת אחדות

פורסם בתאריך: 13.1.19 15:36

האם בקרוב יוכלו מגמות התקשורת בעיר לשדר בתדר 106 לתושבי העיר? הנושא עלה במסגרת פגישה שהתקיימה בעירייה בין שר התקשורת איוב קרא, לראש העירייה רמי גרינברג וגורמים נוספים. קרא ציין בפני המשתתפים בפגישה כי הוא יפנה למנכ"ל משרד התקשורת לבחון את הנושא. בעירייה ציינו כי התדר יכול לשמש גם את מגמות התקשורת בתיכונים. תדר 106 קיים בערים אחרות ומיועד לאותו אזור, וכעת שואפים בעירייה לאפשר לתיכונים להשתמש בתדר ולאפשר לתושבי העיר לשמוע את התוכניות והשידורים. בעבר שימש התדר את עמותת מדיה תקשורת, שמאז נסגרה.
כמו כן, ביקש בפגישה רמי גרינברג מהשר לסייע לעיר במצוקה שנוצרה עם סגירתם של סניפי דואר רבים, כמו למשל סניף הדואר ברחוב איכילוב שנסגר לאחר עשרות שנים של פעילות, וסניף הדואר בעמישב. "סוגרים אותם בשל בעיות תקציביות", ציין גרינברג, "לא ייתכן שבעיר החמישית בגודלה לא יינתן מענה ראוי למספר סניפי דואר, בהתאם לגודל. אני מקווה שנוכל לקדם שיתופי פעולה, אנחנו מוכנים להקצות לשם כך קרקעות ומבנים ציבוריים".

רמי גרינברג ושר התקשורת איוב קרא. צילום באדיבות העירייה

השר קרא אמר: "אבקש ממנכ״ל הדואר לערוך סיור בעיר כדי לתת מענה אמיתי על פי תקנות המשרד. אדאג לכך שיהיה בעיר שירות דואר מצוין, אדאג שיוקמו בעיר סוכנויות דואר וסוכנויות משנה, כמו גם מרכזי חלוקה על פי הגודל וצפיפות האוכלוסייה. אדאג אישית להתעדכן בכך".

השר סיפר: "פתח תקוה הייתה פעם הבית שלי. כשהייתי סגן צעיר שכרתי דירה בשכונת אחדות. העיר קרובה לליבי. בשנת 1930 סבא שלי שמר על המושבות מטעם הברון והסתובב בהן רכוב על סוס. למשפחה שלי חלק בהיסטוריה של אם המושבות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר