סניף דואר כפר סירקין צילום זאב שטרן
סניף הדואר שנסגר בכפר סירקין צילום זאב שטרן

במקום השני בארץ בהזמנת חבילות מחו"ל ביחס לגודל אוכלוסיה: פתח תקוה

בשנה בה נסגרו סניפים ותושבים מחו על כך, הזמינו תושבי פתח תקוה 2.97 מיליון חבילות מחו"ל, ממוצע של 11.14 חבילות לתושב. הרחוב המצטיין: יעל רום באם המושבות

פורסם בתאריך: 15.1.19 10:22

העיר פתח תקווה דורגה במקום השני בהזמנת חבילות מחו"ל ביחס לגודל האוכלוסייה. את הנתונים סיפקו בדואר ישראל, וגם ציינו באילו רחובות מזמינים הכי הרבה.
בדואר ציינו כי בסך הכולל הוזמנו בשנת 2018 סך כולל של 14,100 טון. פתח תקווה מדורגת במקום השני בארץ בהזמנת חבילות ביחס לגודל האוכלוסייה עם 2.97 מיליון חבילות כאשר כל תושב פתח תקוה הזמין מחו"ל 11.14 חבילות בממוצע. בדואר ציינו כי רחוב יעל רום באם המושבות הוא בין הרחובות הבולטים בארץ בהזמנת חבילות בשנת 2018.
מבין הערים הגדולות, העיר תל אביב היא העיר שתושביה הזמינו הכי הרבה חבילות בשנת 2018 עם 5.1 מיליון חבילות.
יש לציין כי למרות הנתונים על ההזמנות מחו"ל, בתוך העיר התרחשו בחודשים האחרונים לא מעט מקרים של מחאת תושבים כנגד הדואר, וזאת בשל סגירת סניפים מקומיים, כמו למשל סניף הדואר בעמישב וסניף הדואר ברחוב איכילוב, שפועל כבר עשרות שנים. למרות השימוש שעושים תושבים רבים בסניפי הדואר לצורף איסוף חבילות מחו"ל, ישנה אוכלוסייה מבוגרת שעדיין משתמשת בשירותיו לצורך תשלום חשבונות או קבלת כספים, וצמצום הסניפים פוגע בהם. הנושא עלה גם בפגישה שקיים שר התקשורת איוב קרא עם ראש העירייה רמי גרינברג בשבוע שעבר.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר