הויאגרה והמשקאות המזוייפים שנתפסו אצל רונן משקאות
הויאגרה והמשקאות המזוייפים שנתפסו אצל רונן משקאות

ויאגרות מזוייפות ומשקאות אלכוהוליים החשודים כמזוייפים הוחרמו בחנות "רונן משקאות"

משרד הבריאות ומשטרת ראש העין פשטו על המקום ונפתחה חקירה פלילית. העירייה הוציאה לחנות צו סגירה מנהלי ל-30 יום. הבעלים: "מדובר בסך הכל על בקבוק מקומי ללא אישור משרד הבריאות. את הויאגרה הבאתי לשימוש עצמי בלבד"

פורסם בתאריך: 23.1.19 14:51

בפעילות שבוצעה על ידי האגף לאכיפה ופיקוח במשרד הבריאות בשיתוף משטרת ראש העין נתפסו מאות כדורי ויאגרות מזוייפות בחנות רונן משקאות שברחוב שלמה המלך 28.

במשרד הבריאות ציינו כי ויאגרות מזויפות מיוצרות במעבדות פיראטיות, על בסיס חומרי גלם לא ידועים, בתנאים ירודים ובמינונים מסוכנים לבריאות. שימוש בויאגרה מזויפת, שניתן וניטל ללא פיקוח רפואי חושף את המטופל למינונים גבוהים ולא ידועים ותופעות לוואי שעלולות לסכן חיים.

בנוסף, נתפסו באותה חנות גם עשרות משקאות אלכוהוליים חשודים כמזויפים העלולים להכיל רמות גבוהות, הרבה מעל התקן המותר, של הרעל מתנול.

הסחורה נתפסה והוחרמה על ידי משרד הבריאות ומשטרת ראש העין פתחה בחקירה פלילית. במקביל עיריית ראש העין הוציאה למקום צו סגירה מנהלי ל-30 יום.

 

תגובת רונן משקאות: "אני מנהל את העסק 25 שנה ללא רבב. אני שומר על שמי הטוב ועובד מהבוקר עד הערב. מעולם לא היה לי הסתבכות. הגיעו אלי ושאלו אותי לגבי אחד המוצרים, ושיתפתי איתם פעולה באופן מלא. אם יש טעות אז מתקנים אותה. משרד הבריאות תפס קרוב ל-20 בקבוקים, שהם ואמרו שנתפס אלכוהול מזויף. מדובר בסך הכל על בקבוק מקומי ללא אישור משרד הבריאות שכלל לא ידעתי על כך. היה פה תום לב מוחלט. את הויאגרה הבאתי לשימוש עצמי בלבד, וזה לא למכירה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר