גן גלעד ברחוב שלונסקי
גן גלעד ברחוב שלונסקי

הורי הגן שסמוך לתחנה המרכזית דורשים יוטה

הורי גן גלעד בשכונת שיפר אומרים שהגן חשוף לרחוב. העירייה: הגננתתקבל תקציב לקניית במבוק

פורסם בתאריך: 30.1.19 18:33

הורים לילדים בגן גלעד בשכונת שיפר, טוענים שלמרות פניות חוזרות ונשנות לעירייה ולאגף החינוך בבקשה לשים סביב הגן יוטה, הדבר לא מתבצע. לטענת ההורים, הגן נמצא באזור בעייתי, סמוך לתחנה המרכזית, חשוף לרחוב לכל עובר ושב והם חוששים לביטחון ילדים. הם טוענים שפנו מספר פעמים לעירייה ובכל פעם דוחים אותם בתשובות שונות, החל מבעיות תקציב ועד טענה שהדבר לא נכון לעשותו מבחינת אסתטיקה של המבנה.

"המיקום של הגן הוא לא הכי טוב לילדים, אבל אין מה לעשות", אומר אחד ההורים בגן. "מתחילת השנה אנחנו נמצאים בקשר עם אגף הילדים בעירייה, בבקשה לשים מסביב לחצר הגן יוטה, אך לצערי אנחנו לא מקבלים התייחסות. צריך להבין שבשני הצדדים של הגן יש חנייה של רכבים שמאוד מזהמים, בנוסף יש במקום רוח מאוד חזקה שגורמת לכך שלא ניתן להיות בחצר בימי החורף", מסביר ההורה. "שוחחתי עם מיכל אונגר מנהלת האגף והיא אמרה שהם הפסיקו לעבוד עם הקבלן שעושה את היוטה. בנוסף, היא אמרה לי שהיא החליטה שזה לא נכון שהגנים יהיו סגורים עם היוטה ולפי דעתה הם צריכים להיות פתוחים ואמרה שצריך לעשות כיסוי במבוק. כששוחחתי עם הרכש, הם אמרו לי שהם לא חייבים לממן את העלות של הבמבוק ואני לא מצליח להבין מי אמור לעשות זאת. ניסיתי ליצור פעם נוספת קשר עם מיכל אונגר ולא הצלחתי. אני לא מבין מדוע הם מתעקשים לא לשים יוטה, במיוחד שבגן הסמוך, הוא סגור כולו עם יוטה".

גן גלעד ברחוב שלונסקי

עוד תלונה של ההורים, היא שסמוך לגן יש עץ שכל הפירות שלו נופלים לתוך חצר הגן וצריך לקצץ את הענפים או לחלופין, לשים סככה שתמנע את הלכלוך שממלא את החצר.
תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "הטענות אינן נכונות. אגף גני ילדים מסר במייל ובשיחות טלפון כי ההוראה להתקנת יוטה ניתנת על ידי אגף הבטחון
וכי אגף גני ילדים יעביר תקציב לגננת לרכישת במבוק שיתקן בגדר הקיימת".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר