אילוסטרציה. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
אילוסטרציה. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

אושרה הקמת תחנת כיבוי בכפר מעש

השר לבטחון פנים, גלעד ארדן, ביקר בעיר ובפגישה עם ראש העירייה רמי גרינברג, אישר את הקמת התחנה שתשרת בעיקר את שכונות הדרום. תהליך האישורים והקצאת הקרקע צפוי להימשך לפחות כשנה

פורסם בתאריך: 30.1.19 17:05

השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, הגיע אתמול לעיריית פתח תקווה ואישר הקמה של תחנת כבאות נוספת בכפר מעש, כך ציינו היום בעירייה. התחנה המדוברת תשרת את שכונות הדרום בעיקר. בפגישה השתתפו ראש העירייה רמי גרינברג ונציגי העירייה, וזאת לצד נציגים מהמשטרה ומתחנת הכיבוי בעיר. בעירייה ציינו כי השר אישר הקמת תחנת כיבוי אש נוספת בעיר, באזור כפר מעש, על מנת לתת לתושבי דרום העיר שירות מהיר ויעיל בעת שריפה או מקרי חירום. יש לציין כי כיום יש בפתח תקווה תחנה אזורית שנמצאת בסמוך לשכונת שיפר, והיא משרתת את כל העיר, ויש לה אחריות גם על ראש העין ואלעד. לתחנה ישנה גם תחנת משנה בראש העין.

לפני כשבועיים התקיימה פגישה בין נציגי תחנת הכיבוי בעיר לבין ראש העיר רמי גרינברג, בה עלה הצורך הקמת תחנת בעיר, באזור של כביש 471 וכפר מעש, וזאת בכדי לתת מענה לאזור שכונות הדרום. בכל מצב, מציינים בכבאות, לצורך הקמת תחנה שכזאת יש צורך בהקצאת קרקע וקבלת כל האישורים הנדרשים להפעלת ובנייתה, ותהליך שכזה צפויה לקחת לא פחות מאשר שנה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר