צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAG
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAG

הבית ברחוב חדרה: ארבעה רכבים נגנבו מאותו מפרץ חניה

תושבים מתלוננים על מקבץ נדיר של גניבות רכב מחניה פרטית של בניין בפרק זמן של כמה חודשים. גם שיטת הגניבה לא משתנה

פורסם בתאריך: 31.1.19 16:21

תושבים מתלוננים על מקבץ נדיר של גניבות כלי רכב מחניה של בניין אחד ברחוב חדרה באם המושבות. מדובר במפרץ שמשרת את תושבי הבניין ויש בו מקום מצומצם לכעשרה כלי רכב בלבד, אך בחודשים האחרונים נגנבו ממנו כבר ארבעה כלי רכב, מה שגורם לחששות כבדים בקרב הדיירים. "יש בבניין חניה פרטית וכבר לארבעה אנשים נגנב הרכב בחצי השנה האחרונה, וזה כולל אותי", אומר אביב, דייר בבניין, "מדובר במפרץ פרטי עילי, שהחניה היא פרטית. לפני יומיים נגנב לשכן מעלי רכב ולפני חודש לשכן מתחתי. הדפוס נראה אותו דפוס. זה קורה בלילה מאוחר ולמחרת בבוקר רואים זכוכיות של חלון שבור. פורצים ככל הנראה את הרכב דרך החלון ואז גונבים אותו. בכל המקרים הגשנו תלונות במשטרה. זו סיטואציה לא נעימה".
הוא מציין כי הוא חושש לקנות רכב בעלות גבוהה יותר: "מאז הגניבה של הרכב שלי, ומחשש שיגנבו לי שוב פעם את הרכב, אני קונה רכב פחות יקר. כי גם עם יש ביטוח על הרכב, לא מקבלים החזר מלא. לכן אני פשוט קונה רכב שהוא לא יקר, וזאת מתוך חשש שהוא יגנב שוב פעם".
יש לציין כי תופעת גניבת הרכבים באם המושבות היא לא חדשה, ובעבר הועלו לא פעם טענות בשל כך, ואף תועדו לעיתים הפורצים עצמם, חלקם רעולי פנים בשעת לילה מאוחרת.
תגובת המשטרה תובא כאן כשתתקבל. 


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר