בית ספר נעמי שמר צילום זאב שטרן
בית ספר נעמי שמר צילום זאב שטרן

הורי נעמי שמר מחריפים את המאבק: ישביתו את בית הספר

כך הוחלט בישיבה שהתקיימה אתמול בערב. לטענתם לא נעשה דבר כדי למצוא מיקום אחר לבניית התיכון. העירייה: "יש מספר הורים שמנסים להתסיס את השכונה ופוגעים בבית הספר"

פורסם בתאריך: 3.2.19 18:20

הנהגת הורי בית הספר נעמי שמר, החליטה להחריף את המאבק נגד בניית תיכון בשטח בית הספר, ולהשבית אתל הלימודים בהמשך החודש. בנוסף לכך החלו ההורים לגייס כספים להמשך המאבק. כך הוחלט בישיבה שהתקיימה במוצאי שבת, בה השתתפו גם תושבים רבים מהשכונה. לטענת חברי ההנהגה, לא נעשה דבר על ידי ראש העירייה בניסיון למצוא אתר חלופי להקמת התיכון, למרות שלטענתם יש מספר אופציות.
עוד טוענים חברי ההנהגה, שלאחרונה התקיימה פגישה עם ראש העיר ונציגי ההורים, שבסופה היה אמור לצאת סיכום פגישה, דבר שטרם נעשה. "הנהגת ההורים מתכוונת לצאת להשבתה כללית של בית הספר בתאריך ה-22 לפברואר וזהו רק צעד ראשון בהחרפת המאבק", אומרים בהנהגה וקוראים להורי בית הספר ולתושבים בעיקר בשכונה הוותיקה, להצטרף ולצרף עוד ועוד תושבים למאבק למען הצלת השכונה מהקמת התיכון על שטח בית הספר והעומס הצפוי.
לשם כך, פתחו ההורים דף מימון המונים בשם – "תיכון הפקקים ע"ש רמי גרינברג" והם מבקשים מכל אחד מתושבי השכונה להצטרף למאבק ולתרום 10 שקלים לטובת כרזות ופלאיירים.

תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "העירייה מקיימת שיח פתוח עם נציגי ההורים. אנו פועלים בשקיפות ובוחנים למציאת פתרונות מול כל האפשרויות באזור. צר לנו שישנם מספר הורים שמנסים להתסיס את השכונה באופן לא ענייני ופוגעים באופן ישיר בבית הספר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר