מטוס אלעל. צילום רועי שמש
מטוס אלעל. צילום רועי שמש

שוב טיסות מעל ראש העין בשל כיול מכשירי הניווט והנחיתה בנתב"ג

בהודעה שפרסמה רשות שדות התעופה נכתב כי יחול שינוי בלילות הקרובים במסלול 21 החג מעל העיר. מי שצפויים לסבול הכי הרבה מהרעש הם תושבי גבעת הסלעים וחלק מהשכונות הוותיקות כמו שבזי, רמב"ם וצה"ל

פורסם בתאריך: 5.2.19 14:11

בשל כיול למכשירי ניווט ברשות שדות התעופה, יאלצו תושבים בראש העין לסבול בימים הקרובים מרעשי טיסות הלילה במסלול שמעל ראש העין.

בהודעה שפרסמה רשות שדות התעופה נכתב כי יחול שינוי בלילות הקרובים במסלול 21 החג מעל העיר. "עקב צורך דחוף בטיסות כיול למכשירי ניווט ונחיתה למסלול 12-30, רשות שדות התעופה מבקשת להודיע כי בשלושת הלילות הקרובים: 3 בפברואר, 4 בפברואר ו-5 בפברואר, יתבצעו נחיתות בשעות הלילה למסלולים 21 ו-26", נכתב. "רשות שדות התעופה תפעל ככל המתאפשר על מנת לחלק את הנחיתות הליליות בין שני מסלולים. עמכם הסליחה על אי הנוחות".

יש לציין כי בנתיב מספר 21 נוחתים מטוסים עד שני מנועים בין השעות 7:00 בבוקר לשעה 23:00. בשעות הלילה אין נחיתות פרט לתקופות מתבקשות, כפי שהיה בקיץ האחרון, אז נחתו מטוסים מעל העיר גם בשעות הלילה בשל עבודות בשדה התעופה בן גוריון. כעת, עלולים התושבים לסבול בלילות הבאים בשל רעש מטוסים.

 

גם בעיריית ראש העין פרסמו כי בימים הקרובים צפויים נחיתות מעל העיר. מי שצפויים לסבול הכי הרבה מהרעש הם תושבי גבעת הסלעים וחלק מהשכונות הוותיקות כמו שבזי, רמב"ם וצה"ל. בעבר ציינו בעירייה כי הם שואפים להביא לשינוי בנתיב, כדי שיעבור מעל כביש 6 ולא מעל העיר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר