מתוך סרטון תקיפה
מתוך סרטון תקיפה

צפו: תקף בעלי עסק בעיר ואותר באזור רמאללה

תושב ג'לג'וליה כבן 36 מואשם כי תקף שני שותפים בגלל ויכוח על חניה. לאחר חקירה התקבל מידע כי הוא שוהה בשטחי הרשות וכוח מיוחד של המשטרה עצר אותו

פורסם בתאריך: 10.2.19 10:43

המשטרה הגישה כתב אישום נגד תושב ג'לג'וליה כבן 36 שתקף בעל עסק ברחוב הרכב בעיר, וזאת לאחר שהחנה את רכבו בכניסה לעסק. הוא אותר בשטחי הרשות הפלשתינית לאחר חקירה של הימ"ר. מיוחסות לו שתי עבירות תקיפה בגין חבלה של ממש.
על פי כתב האישום, הגיע הנאשם עם רכבו ב-8/1/19 בשעות הצהריים לפתח נפחיה ברחוב הרכב בפתח תקווה. אחד מבעלי הנפחייה ביקש מהנאשם שלא להחנות את רכבו בכניסה לבית העסק, וכי הוא שומר את החניה עבור אדם אחר. במקביל, הגיע גבר נוסף, אף הוא מבעלי הנפחייה עם רכבו אל המקום, וביקש להיכנס לחנייה.

בתגובה יצא הנאשם מרכבו, ועל פי כתב האישום, הכה בידו ברכבו של בעל העסק. על פי האישום, בעל העסק יצא מהרכב ושאל את הנאשם "למה מתחיל עם ידיים?", ובתגובה ענה לו הנאשם "מה אתה רוצה ללכת בוקס איתי", ואז הכה בעוצמה באגרופו בפניו של המתלונן והפיל אותו אל הקרקע. שותפו של בעל העסק שראה את המתרחש רץ לעבר חברו ובתגובה הוכה אף הוא במכת אגרוף במצחו.
בסרטון שפרסמה המשטרה נראה אירוע התקיפה ואיך הנאשם עזב במהירות את המקום. במשטרה מציינים כי לאחר ניסיונות רבים לאתרו, התקבל בימ"ר מידע לפיו הוא שוהה בשטחי הרשות הפלשתינית. כוח מיוחד של משטרת ישראל עצר את החשוד ב-29/1/19 בפאתי רמאללה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר