אירוע התקיפה צילום באדיבות המשטרה
אירוע התקיפה צילום באדיבות המשטרה

צפו: חמישה אנשים רדפו אחרי תושב עד לביתו ותקפו אותו

החמישה פגשו אותו ברחוב יוספסברג ורדפו אחריו עד ביתו ברחוב בן צבי, תוך שאחד מהם צועק לו "אני ארצח אותך". בלובי הבניין הוא הוא מתגורר הם היכו אותו עד שהגיעה פקחית שיטור עירוני

פורסם בתאריך: 11.2.19 18:57

חמישה תושבים מהעיר מואשמים כי רדפו אחרי מכר שלהם ותקפו אותו בלובי הבניין בו הוא מתגורר, ברחוב בן צבי. האירוע המדובר התרחש לפני מספר ימים, ביום 4.2.19, אז התקבל במשטרת ישראל דיווח על תקיפה ברחוב. המשטרה פתחה בחקירה תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים, ממנה עלה כי בין הנאשמים לבין הקורבן התפתח ויכוח שטרם ידוע על איזה רקע. הנאשמים פגשו בקורבן ורדפו אחריו מרחוב יוספסברג ועד למקום מגוריו ברחוב יצחק בן צבי.

צפו בסרטון:

בזמן המרדף אחריו צעקו לעברו הנאשמים "אני ארצח אותך היום, אתה מת". לאחר שהקורבן נכנס ללובי הבניין, הם נכנסו אחריו, נטלו מידיו את החפץ שהחזיק והחלו להכות בו מכות נמרצות בכל חלקי גופו ומשכו אותו מחוץ למעלית, עד אשר נפל לרצפה. גם אז, המשיכו להכות בו בראשו ובשאר חלקי גופו בבעיטות, באגרופים וכן באמצעות אלת מתכת. ללובי הבניין נכנסה פקחית שיטור עירונית, שהבחינה בנעשה וצעקה לעבר הנאשמים לחדול והם נמלטו מהמקום.

עוד באותו הערב נעצרו שלושה חשודים תושבי העיר בגילאי 18-20. למחרת נעצרו שני החשודים הנוספים. מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בעיר. ביום חמישי האחרון הוגשה נגדם הצהרת תובע והיום הוגש נגדם כתב אישום בעבירות של תקיפה סתם על ידי שניים או יותר ואיומים בצוותא. יחד עם כתב האישום, הוגשה נגדם גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר