רמי גרינברג צילום מטה גרינברג
רמי גרינברג

"תגידי לרמי שאני אשחט אותו": כתב אישום נגד תושב שאיים לפגוע בראש העירייה

לפי האישום, תושב העיר התקשר בשבוע שעבר ללשכת מנכ"ל העירייה ואיים בפני אחת העובדות שיפגע בראש העיר. בין עדי התביעה: מנהל אגף הביטחון בעירייה והמנכ"ל

פורסם בתאריך: 18.2.19 15:16

משטרת ישראל, הגישה ביום חמישי האחרון כתב אישום נגד תושב פתח תקוה, לאחר שהתושב איים "לשחוט", את ראש העירייה רמי גרינברג, בשיחה עם שתי עובדות העירייה.

בכתב האישום שהוגש לבית השלום בעיר עלי ידי המשטרה נכתב שביום שלישי שעבר, 12.2.19, בשעה 11:23 התקשר התושב ללשכת מנכ"ל עיריית פתח תקווה ובשיחה עם אחת העובדות אמר לה "מה יא בת זונה איפה רמי בפגישה?". לשאלת העובדת מי זה השיב לה הנאשם: "הכוס של האימא שלך, איפה רמי הבן זונה תגידי לו שאני רוצה לשחוט אותו". לאחר שהעובדת שאלה את הנאשם שוב מי זה? אמר לה: "תגידי לו שאני רוצה לשחוט אותו תפסיקו לזיין את המוח מי זה מי זה יא בת שרמוטה".

בהמשך ובסמוך, התקשר הנאשם שוב ללשכת מנכ"ל עיריית פתח תקווה ושוחח עם עובדת אחרת ואמר לה "יא בני זונות תגידי לרמי שאני אשחט אותו", "כי הוא חייב לי כסף הבן זונה הזה". לאחר שהיא שאלה את הנאשם האם ביקש להיפגש עם ראש העיר אמר לה; "לא לא זה לא ימשיך ככה, הוא יביא את הכסף או שאני אמשיך ככה לשגע אתכם בטלפון, אני אשחט אותו את הבן זונה הזה. תקראו למשטרה יא בני זונות". וציין את הכתובת שהוא מתגורר ואמר להם "תביאו משטרה".

לשאלת העובדת למה הוא מקלל השיב הנאשם: "כי אני לא מבין את זה שאזרח מתקשר ואומר שירצח את ראש העיר ואף אחד לא עושה עם זה כלום". בהמשך שיחתם שאלה העובדת את הנאשם האם רוצה לרצוח מישהו בשביל כסף, והוא השיב לה: "כי בא לי לרצוח את הבן זונה כי הוא חייב לי כסף". לשאלת העובדת איך הוא רוצה לפתור את הבעיה השיב הנאשם "או באזיקים או בככה להמשיך כל היום לדבר אתכם".

בכתב האישום, נכתב כבמעשיו כמתואר לעיל, איים הנאשם בפני העבודות בפגיעה שלא כדין בגופו של ראש העיר וזאת בכוונה להפחיד או להקניט. עוד מצויין שבין עדי התביעה בכתב האישום צפויים להיות מנהל אגף הביטחון בעירייה יריב סנדלון, מנכ"ל העירייה יניב בניטה וכן שתי העובדות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר