מסוף האוטובוסים ליד הקניון הגדול. צילום זאב שטרן
מסוף האוטובוסים ליד הקניון הגדול. צילום זאב שטרן

מאמצים להפעיל את מסוף התחבורה החדש עד סוף השנה

העירייה מקדמת הסדרת נתיב תחבורה ציבורית ואת הפעלת מסוף התחבורה הצמוד לקניון הגדול לקווים פנימיים בעיר

פורסם בתאריך: 6.3.19 12:35

האם עד סוף שנת 2019 יחל מסוף התחבורה שבסמוך לקניון הגדול לפעול במתכונת מלאה? על פי העירייה וראש העירייה רמי גרינברג, לאור עדכוני תכנית שנעשית בימים אלו בפרויקט, שכולל הקמת נתיב תחבורה ציבורי, עד סוף השנה הוא יכנס לפעילות ויקל על התנועה בציר ז'בוטינסקי שממנו הוא יוצא ונכנס.
מדובר במסוף תחבורה ציבורית שכולל כשבע תחנות אוטובוס וחניית אוטובוסים סמוכה, אשר למעשה כמעט ולא פעל מיום הקמתו בשל בעיות עם שילוב התנועה לציר ז'בוטינסקי. למסוף לא היה נתיב תחבורה, והוא היה מתחבר לנתיבים הרגילים שמובילים מהמסוף לז'בוטינסקי, מה שגרם לעומסים ופקקים.
כעת, מציינים בעירייה, מונה מנהל חדש לפרויקט, חברת ירום הנדסה, ובעירייה מציינים כי במסגרת העדכונים שבוצעו תתאפשר הפעלה קלה ונוחה יותר של המסוף, וזה כולל את הרחבת נתיבי ההשתלבות לכיוון ז'בוטינסקי בנתיב תחבורה ציבורי שמוקם בימים אלו, מה שאמור ליצור זרימת התנועה נוחה. מדובר במסוף שאמור לכלול קווים פנימיים בלבד, והוא יחליף את התחנות לקווים פנימיים הסמוכות למסוף, אך לא את הקווים הבינעירוניים, שימשיכו לפעול מהתחנות הקיימות בסמוך לקניון הגדול.
יש לציין כי במהלך השנים האחרונות עלו לא פעם טענות על כך שהמסוף אינו פעיל, ונראה כמו פיל לבן למרות ההשקעה והצורך בו. "אנו עושים מהפכה בתחום התחבורה הציבורית בעיר", אומר גרינברג, "מוסיפים קווים, מעלים את תדירות הקווים הקיימים ומאפשרים לתושבים הגרים בכל קצוות העיר להתנייד בקלות ולהגיע לכל יעד. שנים עמד המסוף שומם וסוף סוף שיפרנו ושידרגנו אותו כך שניתן יהיה להשתמש בו בצורה מיטבית. אני מאמין שעד סוף 2019 המסוף כבר יפעל באופן מלא".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר