המפעל של דובידו צילום אסף לוי
המפעל של דובידו צילום אסף לוי

דובי או חד קרן? המפעל של דובידו הגיע לקניון הגדול

מדובר בדוכן נודד המאפשר לילדים ליצור בובה בהתאמה אישית. הדוכן יהיה בקניון הגדול בשלב ראשון עד סוף אפריל. בקניון סירקין נפתח סניף של רשת בגדי הילדים לידר

פורסם בתאריך: 10.3.19 12:04

שתי חנויות חדשות נפתחו בקניונים בעיר. מפעל הדובים של דובידו מגיע אל הקניון הגדול בפתח תקווה ומאפשר לתושבי העיר ובעיקר ילדי העיר להתנסות בחוויה ייחודית וליצור לעצמם בובה בהתאמה אישית. "המפעל של דובידו" הוא דוכן נודד בקניונים השונים ברחבי הארץ והותאם במיוחד לקהל הישראלי. הדוכן משתרע על פני כ-25 מ"ר בלב הקניון ויכלול מתחם יצירה מעוצב בעל חמש תחנות מרכזיות בהן הילדים יוכלו ליצור, להרכיב ולהתאים לעצמם את הדובי שלהם. חמשת התחנות המרכזיות בדוכן הנודד הינן: השלב הראשון – בחירת המעטפת של הבובה, האם זה יהיה דובי או אולי חד קרן? השלב השני – מילוי הבובה עד לרמת הרכות הרצויה באמצעות חיבור של המעטפת ל"מכונת עננים" גדולה. הילד לוקח חלק פעיל בתהליך וכל עוד הוא לוחץ על דוושה, הבובה ממשיכה להתמלא. השלב השלישי – הפחת רוח חיים בבובה. והשלב הרביעי – בחירת לבוש ואקססוריז לבובה האם היא בלרינה או אולי ג’ודוקא? בשלב החמישי והאחרון – הילד רושם את הבובה במרשם האוכלוסין של הדובים, מעניק לה שם ומצהיר שהוא הבעלים שלה.
בסיום התהליך הילד מקבל בתיק גב את תעודת הלידה ואת הבובה. טווח המחירים לבובה 99-180 שקלים. בשלב הראשון הדוכן יהיה עד סוף חודש אפריל.
נעמי סימן טוב, מנכ"לית הקניון הגדול: "דוכן זה מהווה פעילות מהנה לילד והורה שבסופה הוא גם יוצא עם חבר לחיים".

דובידוץ צילום אסף לוי

המפעל של דובידו צילום אסף לוי

רשת לידר צילום אסף לוי

בקניון סירקין נפתח סניף של רשת "לידר" לבגדי ילדים. החנות משתרעת על פני  כ-160 מ"ר והושקעו בה כ-450,000 שקלים. בסניף החדש קולקציה הכוללת פריטי לבוש, הנעלה ואקססוריז. בקולקציה ניתן למצוא מגוון פריטי לבוש ליום יום כגון חליפות לגן ובית הספר , פיג'מות, חולצות, מכנסיים קצרים וארוכים, שמלות וחצאיות. בנוסף הרשת מציגה קולקציות חג עשירות ומגוון מוצרי הלבשה תחתונה כגון גרביים, גרביונים, תחתונים ומוצרי דיסני .
אילנית גריוביץ-ברגר, מנכ"לית הקניון: "החנות מציעה בגדים איכותיים לילדים במחירי חסרי תקדים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר