תמר צונץ, פרס התנדבות מחוז מרכז. צילום באדיבות העירייה
תמר צונץ (שלישית משמאל) מקבל את פרס התנדבות של מחוז מרכז. צילום באדיבות העירייה

המתנדבת המצטיינת מראש העין: תמר צונץ מתיכון בגין

צונץ, הדריכה בתנועת הילדים העירונית וכיום היא מדריכה של קורס המד״צים העירוני, מתנדבת במסגרת ״מעבירים את זה הלאה״ ובמסגרת קבוצת ״מלאכי יום הולדת״

פורסם בתאריך: 12.3.19 15:49

תמר צונץ, תושבת העיר ותלמידת תיכון בגין, קיבלה את תעודת ההוקרה "אות הפעיל המצטיין' של נוער מתנדב מחוזי במחוז מרכז של משרד החינוך.

צונץ, מתנדבת בתנועת הילדים "ניב" ובמד"צים, הדריכה בתנועת הילדים העירונית וכיום היא מדריכה של קורס המד״צים העירוני. היא גם מתנדבת במסגרת ״מעבירים את זה הלאה״ ובמסגרת קבוצת ״מלאכי יום הולדת״.

בטקס קיבלו תעודות 57 תלמידים ממחוז מרכז מ 50 רשויות ברחבי המחוז. הטקס נפתח בהופעתה הקצרה של להקת "הרכב מנצח" מראש העין בשיתוף קונסרבטוריון סימפוניה בניהולה המוסקלי של עופרה כהן. הלהקה היא חלק ממיזם למען הזדמנות שווה ללימודי מוסיקה והמנגנים בה הם תלמידים עם צרכים מיוחדים.

הטקס התקיים במועצה האזורית נחל שורק, כאות הערכה למערכת החינוכית. בטקס השתתפו גם המחנכים מכל המסגרות, בתי הספר, אגפי נוער, מתנ"סים, הורים ובני משפחה. מהעיר נכחו סגן ראש העיר ומחזיק תיק חינוך ממלכתי – עומר שכטר, רכזת התנדבות רשותית באגף החינוך – רינת מגידו שעיה , אריק קראווני ממחלקת נוער וצעירים ושרונה משה, סגנית מנהלת תיכון בגין.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר