סניף בני עקיבא בשעריה. צילום זאב שטרן
סניף בני עקיבא בשעריה. צילום זאב שטרן

גרינברג פינת בן יהודה: עימות בנושא תנועות הנוער

פוסט של תושב שערייה, שטען כי חלק מהמבנה של בני עקיבא יועבר למנהלת השכונות, הביא לתגובה נרחבת של ראש העירייה, שלא מכחיש את הטענה, אבל יחד עם זאת אומר: "אישרנו תקציב של עשרות מיליונים לטובת מבנים לתנועות הנוער"

פורסם בתאריך: 13.3.19 17:56

אהוד בן יהודה, תושב שעריה, פרסם השבוע פוסט בו הוא טען שראש העירייה, רמי גרינברג, מתכוון להעביר חלק מהמבנה של סניף בני עקיבא שאינו בשימוש כיום בגלל מצבו, לטובת מנהלת השכונות. מנגד טוען גרינברג שהדבר לא רק שאינו נכון, אלא שהמציאות הפוכה, והוא תקצב את מבני תנועות הנוער וביניהם הסניף ברחוב החמישה בעשרות מיליוני שקלים.

לטענת בן יהודה, חברי הסניף זקוקים לכל שטח המבנה לפעילות שלהם, אך מאחר והמבנה הרוס ולא כל החדרים ראויים לשימוש, הם נאלצים להשתמש במה שיש. "כבר שנים שאנחנו מבקשים שישפצו את סניף בני עקיבא בשכונה ולצערי בעירייה לשפץ את כל המבנה אבל לתת חלק לטובת המנהלת. גרינברג מגיב: "בני עקיבא נמצאים במבנה ששייך לעירייה ואנחנו הולכים לשפץ את החדרים בהם הם השתמשו עד כה. אגף לוגיסטיקה קיבלו הוראה לשפץ את המקום שיהיה בטיחותי עבור הילדים". עוד מוסיף גרינברג בעניין זה: הילדים משתמשים בכמה חדרים מתוך המבנה ואנחנו הולכים לשפץ להם אותם".
וחלק מהמבנה ילך למנהלת?
"כל מה שבני עקיבא משתמשים בו היום בתוך המבנה אנחנו נסדר להם את זה. חלק אחר מהמבנה הוא נטוש, משמש לנרקומנים ולא משתמשים בו".

גרינברג למעשה מאשר בעקיפין את הכוונה לשפץ גם את החדרים הלא מאויישים ולתת אותם לשימוש גורם אחר, כנראה המנהלת. אבל מעבר לכך, הוא מציין את התקציבים הגדולים שהקצה לתנועות הנוער בעיר, לטובת מבנים. "בשלושה חודשים אני עשיתי מהפכה בכל מה שקשור לתנועות הנוער. מיפינו את כל הצרכים של תנועות הנוער בפתח תקווה, מה שלא עשו שנים, ונתתי מענה כולל בתקציב, לא מבין על מה הטענות".

את מה זה כולל?

"זה כולל את תנועת עזרא בהדר גנים שנמצאים היום בקרוואנים הרוסים ונתתי הוראה להקים להם קומפלקס מפואר במסגרת הבנייה של בית הספר עמיטל. לתנועת הנוער אריאל הדר גנים שזרוקה בקרוואן הרוס ומפריעה לתושבים, אנחנו בונים קומפלקס מסודר במסגרת בית הספר מורשה בנים. גם לאריאל כפר אברהם שזרוקים שנים בתוך מקלט עלוב ומסוכן אנחנו דואגים להם למבנה בטיחותי ומסודר ומשפצים להם את המקלט". גרינברג ממשיך ומציין שגם צופי אם המושבות תוקצבו לטובת בניית מבנה מסודר. "ככל הנראה זה יהיה באזור שרגא רפאלי", הוא אומר, "כרגע אנחנו בודקים את זה בהתאם לתכנון בניית השש השנתי הנוסף".

הוא ממשיך ומפרט ואומר שגם הנוער העובד והלומד בנווה גן יזכו במבנה באזור הספורטן ולתנועת הנוער העובד והלומד בנווה דקלים ושיפר מכשירים בימים אלה גן ילדים שמתפנה סמוך לכיכר דוראני. "לנוער העובד של כפר גנים ג' יש גם כן תקציב לבניית מבנה ויש מספר אופציות למקום שצריך לבחור ביניהן בהתאם לבדיקות מול התושבים. סניף מחנות העולים ברחוב ביאליק שהוזנח יעבור שיפוץ ואנחנו בודקים לגבי סניף בית"ר שנמצא סמוך למכבים – אפשרות של הוספת קומה שנייה ותקצובה. אבל הכי חשוב הוא שהתקציב השוטף של הנוער עלה בקרוב ל-2.5 מיליון שקלים, התמיכות לנוער עלו ב-200 אלף שקלים וכולל ה-50 אלף שקלים שאני תרמתי מהמשכורת שלי שעובר לטובת נוער וספורט"
כמה כסף הולך לטובת שיפוצים?
"עשרות מיליונים. וזה כבר מתוקצב ומאושר וזה לא בדיבורים, אלא מהפכה שלא עשו שנים ולא עושים בכל הארץ ביחד".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר