עדלאידע 2019 בפתח תקוה. צילום מזל טלבי לוי
עדלאידע 2019 בפתח תקוה. צילום מזל טלבי לוי

מחאה: הורים וילדים ממתחם הגנים "זיכרון יעקב" לא השתתפו בעדלאידע

בהודעה שהפיצו ההורים נכתב: "לא יעלה על הדעת, שבשעה שאת השומר בכניסה למתחם גני הילדים שלנו העירייה מתכוונת לקצץ, תוציא העירייה סכום לא מבוטל לאירוע כזה"

פורסם בתאריך: 21.3.19 16:52

המחאה נגד הפסקת השמירה הפיזית בגנים מתגברת: עשרות הורים לילדים הלומדים במתחם גני הילדים "זיכרון יעקב" בשכונת אם המושבות הוותיקה הודיעו על החרמת חגיגות פורים שהתקיימו הבוקר במרכז העיר, במחאה על הכוונה להפסיק את השמירה על הגן כבר לאחר חופשת פסח. בעירייה מתכוונים לעבור למערך אבטחה ניידת המבוסס על סיירים הרכובים על אופנועים, בשילוב עם מצלמות חכמות שמוצבות בפתחי הגנים. ההורים דורשים את החרגת מתחם גני הילדים, שמונה שישה גנים, במבנה בן שתי קומות ומאכלס כ-200 ילדים ועשרות אנשי צוות, ולהותיר שומר בכניסה אליו.

הכוונה שלא לקחת חלק בעדלאידע החלה בקרב קומץ הורים וסחפה אחריה עשרות. בהודעת ההורים נכתב: "לא יעלה על הדעת, שבשעה שאת השומר בכניסה למתחם גני הילדים שלנו העירייה מתכוונת לקצץ, באותו זמן בדיוק תוציא העירייה סכום כסף כלל לא מבוטל לאירוע מעין זה, חשוב ככל שיהיה. ההעדפה שלנו היא ברורה – אנחנו מעדיפים שומר בכניסה למתחם שלנו על פני עדלאידע. אנחנו מעדיפים בטחון על פני שעשועים. אנחנו רוצים בטחון לילדינו לאורך השנה כולה, על פני אירוע של כמה שעות בפורים".

אילוסטרציה שומר בגן ילדים (למצולם אין קשר לכתבה)

אילוסטרציה שומר בגן ילדים (למצולם אין קשר לכתבה)

יעקב אברמוביץ, אב לילד באשכול הגנים ברחוב זיכרון יעקב: "בצער רב אנחנו נוקטים בצעד של מחאה להחרמת העדלאידע. זו העדלאידע שלנו, ושל העיר שלנו, אבל חשוב לנו עוד יותר זה הביטחון של ילדינו. ריכזו שישה גני ילדים במתחם מורכב וגדול אחד, מבנה בן 2 קומות, עם אינספור תרחישים שרק שומר בכניסה אליהם יכול לתת להם מענה. בנוסף לכך, מתקיים אתר בנייה בסמיכות למתחם גני הילדים שלנו, בבית הספר בר-לב, וראש העיר במפורש אמר שיחריג מתחמי גנים שמתקיימת פעילות בנייה בסמיכות אליהם. אנחנו מבקשים מראש העיר לבצע חושבים מחדש, לבחון את מורכבות האבטחה על מתחמי גני הילדים הגדולים, ולהשאיר את השמירה במתחם שלנו, ובמתחמים דומים לשלנו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר