צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

אמו של ילד בכיתה ד' שסובל מחרם: "אני בוכה בלילות"

האם מספרת שבנה מוחרם על ילדים רבים בכיתתו ועובר מסע יסורים חברתי בבית הספר, אך לטענתה הדברים אינם מטופלים. העירייה: "חבל שהורים פונים לתקשורת בטרם יאפשרו למנהלת וציוותה לטפל בטענות"

פורסם בתאריך: 26.3.19 17:48

אימא לתלמיד כיתה ד' בבית ספר יסודי בעיר, מתלוננת שהבן שלה עובר כבר תקופה ארוכה התעללות חברתית בבית הספר. לדבריה השיא הוא בשבועיים האחרונים, בהם יש חרם נגדו של כמחצית מהכיתה. לטענת האם, הבעיה העיקרית היא מול בנות הכיתה שקוראות לו בשמות גנאי ומנדות אותו חברתית. במשרד החינוך ציינו שהנושא מוכר וכל תלונה מטופלת לגופו של עניין.

"כל השנים עוד הצלחתי לפתור את הבעיות, אבל בשבועיים האחרונים המצב הלך והדרדר, כל הזמן מעליבים אותו והילד כל הזמן בוכה. כל בוקר הוא קם ומתפלל שהיום יהיה לו טוב ושהוא יהיה חזק ואם זה מה שהוא מספר, תחשבו מה קורה בתוך הלב שלו", אומרת האם. "אני כבר שבועיים לא ישנה בלילות, רק בוכה וכואב לי על הבן שלי. כל הזמן זורקים לו מילים, אומרים שהוא מסריח ולא רוצים שהוא יישב לידם. הבנות משחקות משחק 'אמת או חובה' והחובה היא לגעת בשולחן שלו ואחר כך מי שנגעה אומרים לה שלא תתקרב אליהם. כל דבר שקורה בכיתה מאשימים אותו ובסך הכל מדובר בילדים בני 10 והנפש שלו נפגעת ואין לי מושג איך זה ישפיע על העתיד שלו".

עוד אומרת האם: "לצערי, בבית הספר מטאטאים הכל מתחת לשטיח, הילדים לא מקבלים עונש ומה שלי נותר זה לזעוק את הזעקה של הבן שלי. עכשיו מה שמעניין את המחנכת ובית הספר זה שפניתי למשרד החינוך והם מאוכזבים מכך שהשם שלהם ייפגע. אותי מה שמעניין זה הבריאות של הבן שלי , כי זה משפיע עליו באופן נפשי ואני כבר בודקת את האפשרות לעזוב את פתח תקווה לטובת בית ספר אחר".
ממשרד החינוך נמסר כי "הטענות הידועות והמטופלות בבית הספר שונות מהנטען על ידי האמא. כל פניה של האם מטופלת בשקיפות, לגופו של ענין ועל פי הנהלים".
מעיריית פתח תקוה נמסר: "חבל שהורים פונים לתקשורת בטרם יאפשרו למנהלת וציוותה לטפל מקצועית בטענות המועלות. בשל צנעת הפרט לא נוכל להרחיב".
מוועד הורי בית הספר נמסר: "המקרה נמצא בטיפול של כל הגורמים הנהלה, פיקוח ועירייה. המקרה מטופל ביד קשה וחזקה ואנחנו לא מטאטאים כלום מתחת לשטיח, במידה ולא נהיה מרוצים מהתשובות, נרים קול צעקה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אווה שובל

    מחזקת את ידייך ויבוא יום ןהקערה תתהפך על פיה. ישועת השם כהרף עין. שולחת לכם חיבוקים ונשיקות

  2. מיקי

    אם בית הספר לא מסוגל בזמן סביר לטפל בבעיה , אולי יטפלו דרך התקשורת . ואלי הנהלת בית הספר היא הבעיה ??

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר