ליאורה ליבוביץ. צילום עמרם סויסה
ליאורה ליבוביץ. צילום עמרם סויסה

"לצערי אני בקלות יכולה להיות מוגדרת כטרגדיה של מערכת הבחירות האחרונה"

תושבת העיר, ליאורה ליבוביץ מונתה במהלך תקופת בחירות סוערת ולקראת האירוויזיון כדוברת חטיבת החדשות של תאגיד השידור כאן. בראיון היא מדברת על הקריירה החדשה, ועל האכזבה הגדולה בבחירות המקומיות ועל השיימינג שנעשה לה

פורסם בתאריך: 8.4.19 08:30

תושבת העיר, ליאורה ליבוביץ, מונתה לתפקיד דוברת חטיבת החדשות של כאן תאגיד השידור הישראלי. במסגרת תפקידה תעסוק ליבוביץ בדוברות למערך החדשות הכולל של כאן בערוץ כאן 11 וכן בכאן רשת ב' ברדיו.

ליבוביץ, בת ה-44, החלה את דרכה המקצועית ככתבת ברשת ידיעות תקשורת ולאחר מכן שימשה דוברת מחוז המרכז של משרד החינוך ודוברת מוזיאון פתח תקוה לאמנות. בעשור האחרון ניהלה ליבוביץ משרד יחסי ציבור וקשרי ממשלה שנמצא בבעלותה וכן היא משמשת מרצה באוניברסיטת אריאל ואוניברסיטת חיפה במחלקות לתקשורת.

ליבוביץ הקדישה את השנים האחרונות לעשייה חברתית ומוניציפלית בעיר פתח תקווה. עד לאחרונה עמדה בראש עמותת מדיה תקשורת והובילה מאבק ציבורי לקידום השידור הציבורי בעיר. בעשור החולף עסקה  בקידום קורס מנהיגות נשים במסגרת נעמת – נעמת הצעירה, הקימה בזמנו את פורום נשות עסקים בפתח תקווה יחד עם חברת המועצה אורנה דוידאי, ובנוסף משמשת ליבוביץ חברת הנהלת נעמת. לליבוביץ תארים בתקשורת ומדעי המדינה, ומינהל עסקים. "במהלך השנים האחרונות עסקתי במקביל לעבודתי ביחסי ציבור ולובי הרבה מאוד בעבודה ציבורית קהילתית בהתנדבות בפתח תקוה", היא מספרת. "עזרתי לנשים רבות שנזקקו לעזרה בכל הנושאים שקשורים במעמד אישי וכן גם לגברים שנתקלו בקשיים בתחום, כולל נושא משמורת ילדים וכו'. סייעתי לתושבים בפניות בנושאי חינוך ורווחה וגם הייתי שותפה פעילה מאוד בכל נושא המאבק לאוויר נקי באם המושבות, המאבק על התחנה המרכזית החדשה ובנושא הרחקת השוהים בלתי חוקיים ממרכז העיר".

בבחירות האחרונות מאוד רצית להיכנס למועצה, אבל נשארת בחוץ.

"לצערי הרב אני בקלות יכולה להיות מוגדרת גם הטרגדיה של מערכת הבחירות האחרונה, בה גיליתי שאחרי כל הפעילות שלי, לא אכלל ברשימה בה רצתי. זה היה שבר גדול, אלפי שעות נתינה לציבור ללא תמורה פשוט קרסו. אבל אני אישה חזקה. ידעתי שיש לי מקצוע ויש לי ילדה שאני צריכה לפרנס וזה מה שגרם לי להמשיך הלאה. הייתי חזקה גם כשבסופה של מערכת הבחירות העמידו אותי בליבו של מסע "ציד מכשפות" נגדי, ודאגו לשיימינג ללא הפסקה כלפי".

ליבוביץ היא גרושה ואמא לליאה בת 17.5 תלמידת כתה י"ב בתיכון ברנר. היא מדברת גם על איך זה לגדל ילדה ותוך כדי כך גם לעשות קריירה: "התגרשתי ופתחתי את משרד יחסי הציבור שלי כשהבת שלי הייתה ילדה קטנה", היא אומרת. "שנים רבות עבדתי מתל אביב אבל ידעתי להיות עם ליאה בכל פעם שהייתי צריכה,  אם זה בחוג הקרטה במתנ"ס באירוע של מבחן חגורה או במסיבה בבית הספר. אני לא אמא היסטרית, אבל ליאה למדה עם השנים שמה שלא נמצא ביומן שלי, לא קיים. אנחנו חיים בבית בלו"ז מתוכנן. אמנם עם המון התקלות וגמישות. אבל דברים חשובים נרשמים ביומן".

איך הגעת לתאגיד כאן?

"החלטתי לגשת למכרז הדוברות של חטיבת החדשות של תאגיד השידור הציבורי ואכן זכיתי בו. אני נחשבת לאחת מנשות המקצוע הטובות בישראל והדבר הוכח כאן. העבודה במערכת החדשות היא שונה ומורכבת מכל עבודת דוברות ויחסי ציבור אחרת שעשיתי. זה אינטנסיבי מאוד, בליבת העצבים של המדינה, הכל קורה מהר וצריך מהירות תגובה. גם אם לפעמים שעות העבודה שלי הן משש בבוקר ומשם אל תוך הלילה, אני נהנית מכל רגע".

וכמובן אי אפשר לדבר על כאן ולא להתייחס לאירוויזיון.

"האירוויזיון הוא מפעל אדיר שמקים תאגיד השידור. יש לכך רפרנטים שונים. מערכת החדשות תומכת בכך וזה ישודר אצלנו בכאן 11 לכל העולם. ההתרגשות אצלנו גדולה מאוד והנושא מעסיק הרבה מאוד צוותים. רק שידור ציבורי יכול לקחת על עצמו משימה כזו. אין ספק שהתקופה בה הצטרפתי לתאגיד היא היסטורית,  גם בחירות וגם אירוויזיון. אני שמחה על האמון שניתן בי על ידי הנהלת תאגיד השידור וחטיבת החדשות. מדובר באתגר משמעותי מרתק כאשת תקשורת".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר