מירוץ לילה בתל אביב. צילום עיריית תל אביב
מירוץ לילה בתל אביב. צילום עיריית תל אביב

פורסמו הפרטים על מירוץ הלילה של פתח תקוה, גם מחירי ההרשמה

מעשרה קילומטרים ועד 800 מטרים לילדים: פורסמו כל הפרטים על מירוץ הלילה של פתח תקוה שיתקיים בחודש יוני

פורסם בתאריך: 9.4.19 13:28

עיריית פתח תקווה פרסמה אתמול את מסלולי המירוצים ואת לוגו מירוץ הלילה הראשון של העיר פתח תקווה, שיתקיים כזכור ב-6.6, כפי שפורסם במלאבס. המירוץ יכלול מקצי עשרה קילומטרים, חמישה קילומטרים, שלושה קילומטרים ומקצה 800 מטר לילדים מגיל 5. בשעה 17:30 יפתח מתחם האקספו בפארק הגדול על שמו של יצחק אוחיון, ובשעה 22:30 יוכרזו המנצחים.
עם זאת, בחינת המסלול מגלה שלמרות שמרוצי לילה מהסוג הזה עוברים בתוככי הערים, מה שהופך את המירוץ לאורבני, המסלולים של המירוץ בעיר יעברו בעיקר באזורי התעשייה. כך למשל מירוץ ה-5 קילומטר יצא מהפארק הגדול, ימשיך על כביש ז'בוטינסקי לכיוון קריית אריה, ואז יכנס דרך רחובות אזור התעשייה, כמו רחובות היצירה, יגיע כפיים ואבשלום גיסין, ואז יתחבר חזרה ברחוב הרב מלכה. מסלול עשרה קילומטרים יעשה מסלול דומה, אך ימשיך על רחוב גיסין עד לרחוב רבניצקי באזור התעשיה סגולה, שם יבצעו הרצים חיבור לרחוב יוסף ספיר ומשם לרחוב אורלוב ועד לקו הסיום בפארק הגדול.
כמו כן, באתר העירוני החלה ההרשמה למירוץ, ומחיר של מקצה 10 קילומטרים יעלה 90 שקלים, מקצה 5 קילומטרים יעלה 80 שקלים, מקצה 3 קילומטרים יעלה 70 שקלים. מקצה הילדים יעלה 45 שקלים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר