ניידת משטרה. צילום זאב שטרן
ניידת משטרה. צילום זאב שטרן

נהג של הסעות ילדים: הותקפתי על ידי עובד קבלן של העירייה

הנהג טוען כי ניסה במשך יום שלם לקבל את פרטי העובד מהעירייה כדי להגיש תלונה, אך ללא הצלחה. העירייה: הקבלן זימן את העובד לשימוע ופרטיו נמסרו לנהג

פורסם בתאריך: 2.5.19 20:57

נהג מונית שהסיע השבוע תלמידים מהחינוך המיוחד לגן ילדים, טוען כי הותקף לאחר מכן על ידי עובד קבלן של העירייה. מאז המקרה מנסה הנהג לקבל דרך העירייה את פרטי העובד על מנת להגיש נגדו תלונה במשטרה.

לדברי הנהג, נתן זכריה, המקרה התרחש לאחר שבינו לבין העובד היה דין ודברים. "זה היה בבוקר ביום שלישי", הוא אומר, "אני נהג פרטי שעובד עם ההסעות, ומידי יום אני לוקח ילדים לגן שלהם ברחוב זליג בס. היום בבוקר הורדתי את הילדים, ובאתי לצאת מהחניון של הגן. באותו הזמן עבדו שני בחורים על רכב ניקוי של הכביש, אחד נהג ואילו השני היה על הכביש וגרף את הלכלוך לכיוון הרכב שמנקה. כאשר רציתי לצאת מהחנייה ורציתי לפנות שמאלה בכביש, הוא חסם את הנתיב וביקש ממני לפנות ימינה. אמרתי לו שאני רוצה לפנות שמאלה. בשלב מסוים הוא התחיל לקלל. אמרתי מה הוא מנבל את הפה שלו כשהוא עוד עובד עירייה. לפתע הוא ניגש לרכב שלי ונתן לי אגרוף, ככה פתאום, רק בגלל שהערתי לו שאני רוצה לפנות שמאלה. בגלל המכה ירד לי דם ועכשיו כואב לי מתחת ללסת עצמה".

זכריה מציין כי הוא ניסה להשיג את פרטי העובד, שכן מדובר בעובד קבלן, על מנת להגיש נגדו תלונה. "לאחר המקרה השניים הסתלקו מהמקום", הוא אומר, "התקשרתי למוקד העירוני וסיפרתי להם את המקרה וביקשתי שיעבירו לי את הפרטים של מי שעבד שם כדי שאגיש תלונה במשטרה. הם לא חזרו אלי והתקשרתי שוב, וביקשתי שוב את פרטיו. לבסוף נאמר לי שהוא לא עובד עירייה אלא עובד קבלן, ושאני אפנה לקבלן. כל השנים שלי בתחום, דבר כזה עוד לא היה לי. ככה לתת לי אגרוף. ברגע המקרה כבר הורדתי את הילדים והייתי לבד באוטו, ולמזלי הילדים לא ראו דבר כזה. אני לא אדם אלים ולכן גם לא הגבתי באלימות, אבל המקרה הזה לא היה רק ויכוח בין נהגים, אלא אלימות של ממש".

תגובת דוברות העירייה: "כל מקרה אלימות בעיר מטופל בנחישות וכך גם במקרה הזה במידה ואכן הפרטים נכונים. מאחר ומדובר בעובד קבלן, העירייה מבצעת ברור מקיף. הקבלן זימן את העובד לשימוע ובמידה ויימצא כי הדברים נכונים עובד הקבלן לא יועסק על ידי העירייה. נהג המונית ביקש את פרטי העובד ואלה נמסרו לו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר