שלומי מדר. צילום: זאב שטרן
שלומי מדר. צילום: זאב שטרן

גיבור היום, היום שאחרי: “בזמן שאני בא לעבודה, מישהו יכול לקום בבוקר ולבוא להרוג אותי”

אמנם אחרי שנטרל את המחבל בפתח תקוה, המוני אנשים מרחבי הארץ מגיעים לפיצריה שלו בפתח תקוה, אך שלומי מדר היה מוכן לוותר על הפרסום שנפל עליו ומאז הוא נוקט משנה זהירות

פורסם בתאריך: 4.8.17 01:38

שבוע חלף מאז הפיגוע בשווארמה אורלוב שבמתחם התחנה המרכזית בפתח תקוה, והחיים חזרו למסלולם. אך עבור שלומי מדר, בעל פיצריית נפוליטה, שהפך לגיבור מקומי בזכות נטרול המחבל, הכל השתנה.

זירת הפיגוע. צילום: אור מני תיעוד מבצעי מד"א

זירת הפיגוע. צילום: אור מני תיעוד מבצעי מד"א

“אני לא אומר שיש לי סיוטים בלילה, אך בהחלט, כשאני נמצא בפיצריה, יש לי חשש שזה יקרה עוד פעם”, סיפר השבוע מדר. “למרות שזה סיכוי של אחד למיליון שמחבל יבוא אליך שוב, לפעמים עובר לי בראש אולי אח שלו, או דוד שלו, רוצה לנקום על המקרה, אני לא יכול לדעת. בזמן שאני בא לעבוד, מישהו יכול לקום בבוקר ולבוא להרוג אותי. מאז אותו יום אני סוגר את הדלת, אני עירני יותר ומבקש מחברים להיות פה יותר, כדי שאם יקרה מקרה דומה שלא אהיה לבד. בפיגוע עצמו הייתי לבד בפיצרייה”.
כזכור, לפני כשבוע הגיע מחבל לשווארמת אורלוב ודקר נהג אוטובוס של חברת אגד, ממוצא ערבי, ופצע אותו קשה. המחבל דקר אותו בצוואר ומיד רץ לחפש קורבנות נוספים. רצה הגורל ושלומי מדר, שעבד באותה שעה בפיצרייה הסמוכה בבעלותו, נקרה בדרכו. השבוע שוחרר לכלי התקשורת הסרטון שהיה עד כה בידי המשטרה, שזכה לתהודה ברשתות החברתיות.

שלומי מדר סמוך לפיצה. צילום: זאב שטרן

שלומי מדר סמוך לפיצה. צילום: זאב שטרן

"זה משהו שלא יכול לקרות באף חלום"

מדר, רק בן 24, תושב ראש העין, הפך בעקבות הפיגוע לכוכב בעל כורחו, ואיתו גם הפיצרייה הרוויחה. “אנשים מגיעים ומפרגנים ובאמת באים מכל הלב”, מספר מדר, “יש אנשים שמגיעים גם בגלל הפיגוע. יש המון כאלו. לא אגיד שכולם, אבל הרבה מאוד. אפשר לומר שמכל המר הזה יצא קצת דבש. אני מודה שלא ציפיתי שהסרטון יגיע ככה לכל האתרים ויפורסם בכזאת תפוצה, ואת האמת גם לא רציתי בזה, אבל ברגע שזה מופץ ומתחיל לרוץ אי אפשר לעצור את זה”.

כל האירוע נמשך שניות בודדות, וגם מדר היה צריך לראות את הסרטון בעצמו כדי להיזכר. “כשבאו וראיינו אותי מהמשטרה אחרי הפיגוע, ולפני שבכלל ראיתי את הסרטון, אני אמרתי משהו אחר בכלל. פשוט לא זכרתי את השניות הבודדות של המקרה. הכל היה חושך בשבילי. אחרי שראיתי את הסרטון הבנתי מה בדיוק קרה שם. רק אז הבנתי עד כמה המכה שלי במחבל הייתה חזקה”.

בסרטון, אותו ניתן לראות באתר מלאבס, רואים את המחבל יוצא מהשווארמה, ונתקל באישה בשנות ה-50 לחייה. במהלך בריחתה היא נפלה ארצה, והמחבל ממש עבר מעליה לכיוון הפיצרייה. “זה מקרה שאין לו הסבר”, אומר מדר, “אני רואה את המחבל רודף אחריה ומנסה לדקור אותה, ושנייה אחרי זה הוא פשוט עוזב אותה ובא אלי. זה משהו שלא יכול לקרות באף חלום. באותה שנייה כל מחבל היה מסיים איתה את הסיפור ואחרי זה עובר אליי. זה מדהים כי הוא היה בטירוף. מאז המקרה רצו שאני אבוא לשידור של גב האומה, וסירבתי כי לא רציתי שיצחקו על המצב וגם היה לי לחץ של עבודה”.

למרות שתושבים רבים פוקדים את הפיצרייה שלו מאז הפיגוע, הוא מודה שהיה מוותר על החוויה המפוקפקת ללא היסוס. “הייתי בהחלט מוותר על כל הפרסום שנפל עליי. זו הסיטואציה הכי לא נעימה שאפשר להיתקל בה”.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר