מסעדת אחלה
מסעדת אחלה

במסעדת אחלה ממשיכים במסורת: מחלקים מנות חינם לחיילים, כבאים, שוטרים, מד"א ואנשי כוחות הביטחון

חיילים, כבאים, אנשי מד”א, שוטרים ואנשי כוחות הביטחון לאכול בחינם, מנות בשר (שווארמה, קבב, לבבות, פרגיות, שיפודים וכו’), בפיתה או בלאפה, כולל שתיה וסלטים, בימים שלישי  ורביעי (7-8 במאי, היום ומחר), במשך כל היום

פורסם בתאריך: 7.5.19 14:46

רשת מסעדות ‘אחלה’ (כפר סבא, פתח תקווה, אילת וחיפה) בבעלות יואב אדוארד וקובי ימין, ממשיכה במסורת, המדהימה שלה ומזמינה חיילים, כבאים, אנשי מד”א, שוטרים ואנשי כוחות הביטחון לאכול בחינם, מנות בשר (שווארמה, קבב, לבבות, פרגיות, שיפודים וכו’), בפיתה או בלאפה, כולל שתיה וסלטים, בימים שלישי  ורביעי (7-8 במאי, היום ומחר), במשך כל היום, החל משעות הפתיחה של המסעדה. חובה להגיע במדים. כמו כן – השנה, בשל המצב, מוזמנים גם תושבי הדרום להגיע לסניף חיפה, לאכול ולשתות בחינם.

קובי ימין, מבעלי הרשת ומי שמנהל את סניף פתח תקוה ברחוב גיסין: "מדובר כבר במסורת שנמשכת מעל 25 שנה. התחלנו פה בסניף פתח תקווה, המשכנו עם סניף כפר סבא שבניהולו של יואב אדוארד, מבעלי הרשת, לפני 20 שנה, בערך ואנחנו עושים את זה גם באילת ובחיפה בסניף שנפתח לפני ארבע שנים. אנחנו עושים את זה באהבה. נטו מאהבה למדינה”.

יואב אדוארד, מבעלי הרשת ומי שמנהל את סניף כפר סבא, ומי שהיה בעצמו לוחם שיריון בגדוד 184 של חטיבה 14, מחובר מאוד לצבא. ילדיו שירתו בתפקידי קצונה מובחרים, ושני אחיו שירתו בתפקידים מובילים (אחד כסמח”ט חיל רגלים והשני כמפקד בית ספר לצניחה). אדוארד: "אנחנו משפחה שמאוד מחוברת לצבא. אני עצמי זוכר את ההרגשה הטובה של קבלת פינוקים וצ’ופרים בתור חייל בלבנון. עכשיו אנחנו יכולים להחזיר בחזרה לחיילים ואנחנו עושים את זה מכל הלב. בכל שנה אנחנו נותנים מעל עשרת אלפים מנות של לאפות ופיתות עם בשר ובכל שנה המספרים האלה גדלים, אבל לא אכפת לנו כי מגיע לחיילי צה”ל וכוחות הביטחון. השנה אנחנו מזמינים עקב המצב, גם את תושבי הדרום לאכול ולשתות בחינם בסניף חיפה בלבד”. קובי ימין מוסיף: "עבורנו, זו הדרך שלנו להגיד להם תודה, בלי לקבל מהם תשלום ואפילו להפסיד כסף כי אנחנו לא נותנים שירות מהיר לשאר הלקוחות במסעדה שמבינים את החשיבות של מה שאנחנו עושים ומחכים בסבלנות להיכנס למסעדה ביום שכזה".

"אנחנו עושים את המיזם הזה כל שנה במשך יומיים והמסעדה שלנו תהיה פתוחה לכולם, לא רק לחיילים ולאנשי כוחת הביטחון, החל מהשעה 11:00 בבוקר, מבהיר אדוארד. "אנחנו מבטיחים לתת קדימות לחיילים במדים ואנשי כוחות הביטחון, מי ששומר עלינו כל השנה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר