הפגנה בסמיכות לביתו של מנדלבליט. צילום: דורון קורן
הפגנה בסמיכות לביתו של מנדלבליט. צילום: דורון קורן

גם הליכוד יכול: ועד שכונת כפר גנים לא יודע איך לעכל את המפגינים החדשים

דוד ביטן קורא לפעילי ליכוד להגיע להפגין במוצ"ש מול המפגינים בסמיכות לביתו של מנדלבליט. תושבי שכונת כפר גנים מקפלים את השלטים ומיואשים מההתפתחויות

פורסם בתאריך: 3.8.17 01:11

השבוע הודיע יו”ר הקואליציה, ח”כ דוד ביטן מהליכוד, כי הוא מתכוון לערוך בראשותו הפגנה במוצ”ש הקרוב בפ”ת מול ההפגנה שעורכת בקביעות הקבוצה “נלחמים בשחיתות השלטונית” שמוחה על הסחבת בטיפול חקירות הממשלה מצד היועמ”ש לממשלה, אביחי מנדלבליט. לטענת ביטן, המוחים מפעילים לחץ פסול על היועמ”ש לקבלת ההחלטות בעניין ראש הממשלה: “אני רואה בחומרה את המאמצים האנטי דמוקרטיים להשפיע על היועץ המשפטי לממשלה לקבל החלטות שיהיו נוחות לתנועות השמאל. נגיע ונביע אמירה חד משמעית. דבר כזה לא יעבור בשקט”. דוברו של ביטן, יוסי טאטיקה אמר למלאבס: “אנחנו קוראים לכל פעילי הליכוד לבוא ולהביע עמדה. אנחנו מתכוונים להביא מאות אנשים ויותר, כדי שתגיע אותה כמות של אנשים מהימין להפגנה כמו שמביאים מהשמאל”.

דוד ביטן. צילום: ליאור מזרחי

דוד ביטן. צילום: ליאור מזרחי

ההפגנה בשבת הקרובה מתוכננת להיערך  בכיכר כפר גנים, המקום הקבוע בו מתקיימת ההפגנה השבועית בסמוך לביתו של היועץ המשפטי לממשלה. עבור תושבי שכונת כפר גנים, הודעתו של ביטן מזמנת מטרד נוסף. לדברי יו”ר ועד שכונת כפר גנים, צדוק בן משה, ועד השכונה החליט שלא לקיים יותר הפגנות נגד המוחים בכיכר. “עשינו כבר כמה פעמים הפגנה של ועד השכונה עם נציגות של תושבים, והחלטנו שצריך לעצור את זה. הבנו שאין לזה טעם, זה פשוט לדבר אל הקיר וזה לא עוזר. אז בהתחלה עוד עמדנו מול קבוצת אחת, אבל עכשיו מול מי נעמוד כשהימין מתכוון גם להגיע? אנחנו עוד בסוף נמצא את עצמנו מול 2 קבוצות שמנסות להתנגח בנו. אני עומד ומסתכל על זה ולא יודע איך לעכל את הדבר הזה. ברור לי שעכשיו ביטן הולך להביא כפול אנשים”.

בן משה אומר כי ההפגנות גורמות נזק רב לשכונה. “יש נזק מאוד גדול לתושבים ולאיכות החיים שלהם ולכל פרמטר אנושי אחר. עכשיו כשהליכוד גם מגיעים, יהיו אלפים במוצאי שבת שיגיעו להפגין. במשך כל השבוע השכונה נכנסת לרגיעה ולחיי שגרה והפכו לנו את מוצאי שבת לאיזו מהומה רבתי. אני כבר אפילו לא מדבר על הרעש של המפגינים שמגיעים לכל פינה בשכונה, אלא גם על חסימות הכבישים וזה שאנשים נתקעים. אני חושב שהפגנה כזו גדולה צריכה להיות הפגנה נודדת שתעבור ממרכז עיר למרכז עיר עם הסברה נכונה, בלי מלחמות של מפלגות וסיעות. זה יפיק את התועלת הכי טובה של שני הצדדים גם מבחינת ההסברה וגם מבחינת הפגיעה בתושבי השכונה. אנחנו בשכונה משלמים מחיר מאוד כבד בגלל ההפגנות האלה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר