ההפגנה מול העירייה צילום מטה המאבק של ההורים
ההפגנה מול העירייה צילום מטה המאבק של ההורים

הורים הפגינו נגד ביטול המאבטחים במתחמי הגנים, שכונה נוספת הצטרפה למחאה

יעקב אברמוביץ, דובר מטה המאבק: "אנו קוראים לראש העיר להקשיב לקריאתם של למעלה מ-2,000 הורים שנטלו חלק במחאה עד היום, מחאה אותנטית שיוצאת מהלב"

פורסם בתאריך: 18.5.19 08:13

כ-50 הורים, נציגי מתחמי גנים מהשכונות אם המושבות, כפר גנים ג', נווה גן ונווה דקלים, הפגינו ביום שישי בבוקר במחאה נגד ביטול ההמאבטחים במתחמי הגנים. במקביל התקיימה השבתה במתחם גני הילדים פינטו בשכונת נווה דקלים שיפר, שהצטרפה להשבתות נוספות שהיו בשבועות האחרונים. כ-130 ילדים החלו הלימודים בשעה 9:00.

בסיכום שבוע המחאה השלישי, צריך לציין כי 10 מתחמי גנים השתתפו בארבעה ימי השבתה, כ-1,080 ילדים נטלו חלק בהשבתות, וכ-2,150 הורים הביעו תמיכה בהחזרת השומרים.

כאמור, השבוע התרחב גל המחאה למתחם גנים בשכונה נוספת, שיפר נווה דקלים, שהצטרף להורים משכונת אם המושבות, כפר גנים ג', נווה גן, זאת לצד ההפגנה מול בניין העירייה, שמטרתה הייתה הצהרת כוונות בדבר נכונות ההורים להמשיך במחאה ואף להחריף אותה במידת הצורך. במהלך ההפגנה קראו ההורים קריאות כמו – "רוצים שומרים", "ילדינו לא הפקר", ו-"רמי, רמי תתעורר, ילדינו לא הפקר".

בפוסט בפייסבוק שהפיצו ההורים ערב ההפגנה הם ציינו: "אנחנו נחושים לא לתת לנושא לרדת מסדר היום הציבורי עד לקבלת פתרון לתחושת חוסר הביטחון שלנו. עכשיו הזמן להעלות הילוך ולהעביר מסר למקבלי ההחלטות שהסוגיה הזו תמשיך ותישאר על סדר היום של הציבור בפתח תקווה".
כזכור, המחאה קמה בעקבות ביטול השמירה בפתח מתחמי הגנים הגדולים, החלטה שיושמה לפני היציאה לחופשת הפסח, והפעלת מערך אלטרנטיבי של אנשי ביטחון ניידים המסיירים בין הגנים. בעקבות פגישת חירום שכינסו נציגי הורים במתחמים הגדולים ערב חג הפסח הוחלט על יציאה למחאה נגד ההחלטה מיד לאחר החופשה, ודרישה להחזיר את השומרים לפתחי המתחמים. "הורי הילדים במתחם, וכך גם הצוותים עצמם, רואים בהחלטה לבטל את השומרים זלזול והפקרה של ילדינו", אומרת אמא לילדה ממתחם גני הילדים במבצע חורב מאם המושבות החדשה, שנטלה חלק בהפגנה. "הגנים הפכו פרוצים וזמינים לכל, ההורים רואים זאת במציאות היומיומית. בנוסף, הצוותים במקום לקבל את הילדים ולטפל בהם בבוקר עסוקים החל משעה 8:15 בטיילת מתישה שבין השער לגנים, וזאת בשל ההחלטה שהורים לא יכנסו עצמאית החל משעה זו".

יעקב אברמוביץ, דובר מטה ההורים העירוני להחזרת השומרים, ואב לילד במתחם הגנים זיכרון יעקב שבשכונת אם המושבות הוותיקה, מסר: "שכונה נוספת הצטרפה השבוע לגל המחאה של ההורים, ואנחנו מייצגים נכון להיום ארבע שכונות מובילות בעיר. לכל שכונה יש את המאפיינים שלה ואת בעיות הביטחון שלה, אבל הדבר המאחד את ההורים מכלל השכונות הוא היעדר תחושת הביטחון, שיצרה שיטת השמירה החדשה. אנחנו רואים לנגד עינינו שיטת שמירה לא אפויה מספיק, שאינה מסוגלת לספק לילדים ביטחון ברמה נאותה, ולנו ההורים תחושת ביטחון במערכת. אנו קוראים לראש העיר להקשיב לקריאתם של למעלה מ-2,000 הורים שנטלו חלק במחאה עד היום, מחאה אותנטית שיוצאת מהלב, ולהיעתר לבקשתם להחזיר את השומרים למתחמי הגנים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר