מנכ"ל החברה לפיתוח פתח תקוה, לירון גולדנברג
מנכ"ל החברה לפיתוח פתח תקוה, לירון גולדנברג

עו"ד לירון גולדנברג הוא המנכ"ל החדש של החברה לפיתוח פתח תקוה

גולדנברג, תושב העיר, נבחר מבין 140 מועמדים, ואמר: "כמי שמכיר את העיר היטב ומגדל בה את ילדיו, אני רואה בתפקיד שליחות ממדרגה ראשונה למען כלל תושבי העיר"

פורסם בתאריך: 25.5.19 19:20

עו"ד לירון גולדנברג נבחר לתפקיד מנכ"ל החברה לפיתוח פתח תקווה, והוא יחליף את איתמר אלדר שמסיים את תפקידו. גולדנברג, בן 43, נבחר פה אחד על ידי ועדת האיתור, לאחר הליך מיון בו התמודדו 140 מועמדים. הוא בוגר תואר ראשון במשפטים בהצטיינות ותואר שני במנהל עסקים בהצטיינות, ומכהן כיום כמנכ"ל הקרן לפיתוח חדרה, העוסקת בייזום, תכנון, ביצוע וניהול פרויקטי בינוי והקמת מבני ציבור וניהול פרויקטים חברתיים-קהילתיים בחדרה.
בהודעה שפרסמה העירייה צוין כי גולדנברג ביצע מספר תפקידי ניהול בכירים במגזר הציבורי ובמגזר הפרטי והוא בעל ניסיון רב בתחומי הניהול הבכיר, גיוס, פיתוח ואיגום משאבים, פיתוח עסקי ויזמות. בין היתר, כיהן בעבר כראש המטה ויועץ מקצועי לשר הפנים ולשרי המדע, התרבות והספורט, כבכיר בחברת הסלולאר הוט מובייל ועוד.
בתפקידו הנוכחי כמנכ"ל חברה לפיתוח, הוא יעסוק בתכנון ושיווק פרויקטים עירוניים, הנדסיים-כלכליים ותכנון וניהול פרויקטים של ביצוע עבודות ציבוריות עירוניות, פיתוח אזורי התעשייה, פיתוח שכונות חדשות, ניהול והפעלת רשות החנייה, ניהול חניונים עירוניים, ניהול האצטדיון העירוני ועוד.
גולדנברג אמר: "אני מודה לרמי גרינברג, ראש העיר, לוועדת האיתור ולדירקטוריון החברה על בחירתי לתפקיד מאתגר זה. כתושב העיר, וכמי שמכיר את העיר היטב ומגדל בה את ילדיו, אני רואה בתפקיד שליחות ממדרגה ראשונה למען כלל תושבי העיר. אני שמח וגאה להצטרף ולסייע לראש העיר במהפכה שהוא מוביל בעיר, בשירות, ביוזמה, בפיתוח ובמצוינות של העיר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר