מדורת לג בעומר של ילדי דבורה עומר צילום באדיבות ההורים
מדורת לג בעומר של ילדי דבורה עומר צילום באדיבות ההורים

מפח נפש גדול לילדים מדבורה עומר: פקחי העירייה הפסיקו את פעילות ל"ג בעומר

ההורים כועסים ומדגישים כי היו להם את כל האישורים הנדרשים. ילדים ששילמו עבור הכיבוד לא זכו לקבל אותו והלכו הביתה מאוכזבים. העירייה: לא היה אישור להפעלת גנרטור

פורסם בתאריך: 22.5.19 10:18

הורים לתלמידים מבית הספר דבורה עומר מכפר גנים, מתלוננים על כך שהמדורה של שכבת ג' שהתקיימה ביום שני השבוע במתחם נקש הסתיימה לפני הזמן, מאחר והפקחים של העירייה הגיעו למקום וביקשו לסגור את דוכני המזון שהוכנו לילדים. לטענת ההורים, הם מילאו את הטופס לקיום אירוע וקיבלו אישור בעל פה מהעירייה לקיים במקום פעילות עם דוכנים. עוד האם אומרים, שיופ קודם לכן התקיימה מדורה לכיתה א' באותו קונספט. "ביום ראשון עשינו מדורה לשכבת א'. בעירייה ביקשו שנעשה מדורה מרוכזת וכך עשינו", מספרים ההורים. "לאחר שהגענו לשטח לקראת השעה 16:30 הגיעו למקום פקחים והסתבר שצריך אישור מהעירייה לקיום הפעילות. דיברנו עם צדוק בן משה, שאמר לנו להוריד טופס מאתר העירייה, כך עשינו, מילאנו את הטופס, ציינו בתחתית שיש דוכנים, גנרטור ומוזיקה והאירוע אושר לנו, היינו במקום עד השעה 20:00 בערב והפקחים לא התקרבו".
לאחר שההורים הבינו שהם צריכים לקבל אישור, הם שלחו בקשה לקיום אירוע ליום המחרת, עבור שכבת ג'. גם הפעם ציינו שמדובר בל"ג בעומר ובמקום תהיה פעילות של דוכנים, גנרטור ומוזיקה. "ביום שני בבוקר ביקשו מאתנו אישור חשמלאי לגנרטור, למרות שביום הקודם לא ביקשו ושלחנו להם, העברנו להם את כל הפרטים והדגשנו שזה לא מכירה, אלא חלוקה לילדים. קיבלנו אישור טלפוני מהעירייה לקיום הפעילות, ביקשנו את זה כתוב ואמרו לנו שאין צורך ומספיק האישור הטלפוני", אומרת אחת האימהות.
למחרת לקראת השעה חמש, כשהצוות במקום כבר התחיל להתארגן, הגיעו הפקחים של העירייה. "הם אמרו שאין מקום במדרכה וזזנו מהמקום, הם שאלו לגבי אישור, אמרנו שיש לנו, אבל לא כתוב ועוד פעם התקשרנו לצדוק והוא אמר שהכל מאושר", אומרת האם. "בשש וחצי מגיעים פעם נוספת אותם פקחים בטענה שאין לנו אישור, אמרנו להם שהם היו בשעה חמש, הסברנו להם שיש אישור וגם צדוק דיבר איתם. אבל הם לא הסכימו ודרשו מהמפעיל לסגור את הדוכנים שלו. צריך להבין שהילדים שילמו עבור הכיבוד למדורה ולא כולם הספיקו לקבל. למקום הגיעו שתי ניידות של המשטרה, הפיקוח העירוני והכל נעשה ליד הילדים שלא מבינים מה המהומה. לבסוף המפעיל קיבל קנס של 750 שקלים והתבקש לסגור את הדוכנים והילדים נשארו עם הקופונים ובלי כיבוד ומאוד התאכזבו. היו צריכים להמתין עוד חצי שעה – שעה וזה היה נגמר. ובסוף נשארה שכבה של 100 ילדים שנגרמה להם עוגמת נפש", מסכמת האם.

תגובת דוברות העירייה: "בניגוד לדברים הנאמרים לא ניתן אישור להפעלת גנרטור במתחם זה וביום ראשון לא היה צוות פיקוח במקום. לאור תלונות שהתקבלו הגיע צוות פיקוח ביום שני ומאחר ולא הוצגו בפניו האישורים הנדרשים נסגר האירוע. חשוב לציין כי בחגיגות לג בעומר אנו מקפידים הקפדה יתרה על שלום הילדים ובטיחות כל החוגגים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ירון

    מי שאשם בביזיון שקרה לתלמידי בית הספר בכפר גנים זה רק תושבי המקום ששלחו אליהם פקחים מהעיריה ויש לי הוכחות לזה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר