מתחם ירקונים צילום זאב שטרן
מתחם ירקונים צילום זאב שטרן

החל ממחר: חניון ירקונים ודרך הגישה אליו ייסגרו, צפויה מצוקת חניה בתחנת הרכבת סגולה

במקביל מנסה הוועדה המקומית לקבל אישור מהמחוזית להפעיל את החניון בהיתר לשימוש חורג עד למציאת פתרון חניה קבוע

פורסם בתאריך: 15.6.19 19:15

החל ממחר בבוקר, יום ראשון ה-16.6, ייסגרו חניון ירקונים והדרך המובילה אליו, ומאות נוסעי הרכבת ייאלצו לחפש חניה רחוק יותר מתחנת הרכבת בסגולה. במקביל, הוועדה המקומית לתכנון ובניה אישרה להפעיל את דרך הגישה לחניון ירקונים ואת החניון עצמו כשימוש חורג, לטובת נוסעי הרכבת בתחנת סגולה. אולם הדבר יוכל לצאת לפועל רק אם חקבל את אישור הוועדה המחוזית והוולקחש"פ (הוועדה לשמירה על קרקע חקלאית ושטחים חקלאים).
בדיון בוועדה צוין כי אכן ישנה תוכנית לסלילת כביש חלופי לחניון הרכבת, אך הצפי לביצוע התוכנית הוא כשנה. לפיכך, בעירייה מבקשים, כשלב ביניים, להסדיר את השימוש בשביל הגישה והחניון בשימוש חורג. הטענה של הוועדה המקומית היא שחברי הוועדה בדעה שיש להקל על מצוקת הציבור.
כזכור, לפני כשבועיים הודיעה רכבת ישראל כי החל מראשון הקרוב, ייסגרו החניון ודרך הגישה אליו בהתאם להחלטת בית משפט על סגירת מתחם ירקונים. זאת עד השלמת העבודות להקמת דרך גישה וחניון חלופיים זמניים.
בהחלטת הוועדה המקומית נאמר: "הוועדה קיימה דיון בנושא. הוועדה סבורה שיש לעשות מאמץ על מנת להקל על ציבור המשתמשים הרחב אשר נעזר בתחנת רכבת סגולה מידי יום. לפיכך, הוועדה ממליצה על הסדרת השימוש בדרך של שימוש חורג כפוף לפרסום, אישור הוועדה המחוזית וולקחש"פ, או בכל דרך חוקית אחרת שתמצא בכדי להקל על ציבור המשתמשים הרחב".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מיקי

    חלם בפרשת החניון. אם פתאום צריך את החניון לרכבת ופתאום גילו שיש שנה זמן אז למה לא מאפשרים להפעיל את החנויות עוד שנה?? ואת כל זה לא ידעו קודם ????

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אז עד החלטת
    הועדה המחוזית החניה ברכבת
    תמשיך כסדרה?

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר