מגלשת מים גליצ 4 פתח תקוה צילום באדיבות העירייה
רק שאלה - מגלשת מים גליצ 4 פתח תקוה צילום באדיבות העירייה

איזה אירוע אתם רוצים שיהיה בפתח תקוה בקיץ? "צריך להתחיל מלילה לבן"

שאלה אחת בשבוע, והפעם: איזה אירוע הייתם רוצים שיתקיים בעיר במהלך הקיץ?

פורסם בתאריך: 15.6.19 19:04

 

אופירה אבירם

אופירה אבירם

אופירה אבירם

"אירועי קיץ, מוזיקה מכל הסגנונות, סיורים, סדנאות, מורשת וחינוך – את כל זה ועוד יש לנו בפתח תקוה. אני מעריכה מאוד ומודה לאגף התרבות בעיר על מאמצים גדולים לעשות לנו טוב על הלב. בנוסף יש לכל אזור מרכזים קהילתיים וזאת ההזדמנות שלי להודות ולהוקיר בשמי ובשם כל התושבים באם המושבות לשמעון קבליו מנהל האזור על עבודה יוצאת מגדר הרגיל למען הילדים ומשפחותיהם. אם יש אירועים שהייתי רוצה שיתקיים בעיר הם – הרצאה על עוצמה נשית ועל איך לגדל ילדים ברוגע ,בנחת ובשלוה. בנוסף, סיורי משפחות בכל הארץ עם הדרכה. וגם מסיבת מים בפארק או בריכה לכל הילדים עם הקרנת סרט, קפה ועוגה – חגיגה מוסיקלית עם אמן וארוחת בוקר מפנקת. אני מאחלת לכולם קיץ בריא". (אבירם היא נומרולוגית).

צביקה שטרן

צביקה שטרן

צביקה שטרן

"ראשית מוכרחים להיות הוגנים ולומר שהעיר עוברת מהפכת תרבות והרוח היא חיובית. התקיימו שלל אירועים והבולט בהם הוא מרוץ הלילה הנהדר. בין האירועים שהייתי רוצה לראות בעיר זה מרוץ אופנים לילי שיעבור בכל מרכז העיר, כזה שיביא לפה רוכבי אופניים מכל רחבי ישראל ומהעולם. עוד אירוע שהייתי שואף לראות כאן הוא תצוגת רכבים – מועדוני רכב מכל רחבי הארץ (כמו שמתקיים בהצלחה גדולה מדי שנה בכרמיאל בשבועות) עם דוכנים, מוסיקה והרבה כיף. עוד הייתי רוצה לראות פסטיבל להקות מקומיות שיופיעו במרכז העיר והכי חשוב מבחינתי זה להחזיר את שבוע הספר למדרחוב עם עשרות דוכנים ופעילויות. להחזיר עטרה ליושנה. תרבות היא מוצר צריכה חשוב שמגיעה בשלל צורות, חוויות וסגנונות. אני בטוח שהעיר עם הפנים קדימה גם בתחום הזה". (שטרן הוא פעיל בכפר גנים ג').

שי גרוסמן

שי גרוסמן

שי גרוסמן

"אירועי קיץ הם בדיוק מה שהעיר שלנו צריכה. למשוך הרבה צעירים ולמתג את העיר כצעירה ורלבנטית לכולם. אירועים כאלו נפוצים בכל העולם וגם בישראל. פסטיבל ונציה, פסטיבל הסרטים בקאן ואפילו פסטיבל העגבניות במחוז ולנסיה שבספרד – מסורת השלכת עגבניות על אנשים, הם חלק מהדוגמאות. גם בארץ ישנם פסטיבלי סרטים, מוסיקה ומחולות. פתח תקוה היא עיר בעלת מורשת היסטורית ותרבותית רבת שנים, מלאה בצעירים, תרבותית ומוסיקלית. לדעתי צריך להתחיל באירוע כמו לילה לבן, שבו כל המקומות פתוחים ומזמינים עם מופעים שונים ברחבי העיר. העיר תהיה מוארת ומזמינה כי כאן יש הרבה מה לראות ועוד יותר להראות". (גרוסמן הוא חבר בוועד עובדי טבע בפתח תקוה).

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. שרית

    שלישי קייצי, כמו שהיה בשנים קודמות. הצגות בגני שעשועים בשעה 17.30..
    השנה עשו סרטים בגינות, רק פעמיים בחודש ומיועד לגילאי 3-7 אבל מתחיל רק בשעה 19.00 בערב. לא ריאלי. בשעה הזאת הם במיטות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר