חניכת אודיטוריום שש שנתי גולדה- צילום עיירת פתח תקווה
האודיטוריום בגולדה צילום עיריית פתח תקווה

ההורים צריכים לשלם 30 שקלים כדי לראות את מופע הסיום של החוג

"אנחנו משלמים כל השנה על החוג, האולם הוא אולם עירוני, לא ברור למה גובים מאיתנו סכום כזה", אומרת אחת האמהות. מקפ"ת: "מחיר הכרטיס סמלי לכיסוי הוצאות חלקי בלבד"

פורסם בתאריך: 13.6.19 08:28

הורים לילדים שמשתתפים בחוגי המחול של מקפת במתנ"ס בן חור, מתלוננים על כך שהם נאלצים לרכוש כרטיסים למופע הסיום בסך של 30 שקלים. אחת האמהות שאף העלתה פוסט בנושא אומרת שהאולם בתיכון גולדה (נקרא מרכז גולדה) בו מתקיימת ההופעה הוא אולם עירוני שאמור לשרת את הציבור. בתגובה לפוסט של האם כתב ראש העירייה, רמי גרינברג: "באודיטוריום גולדה ובכל המבנים העירוניים נערכים אירועים ציבוריים ללא עלויות. זה שמישהו החליט לגבות ממכם כסף כנראה זה מארגן האירוע שמטרתו לכסות הוצאות אחרות שיש לו כמו אומן, הגברה, אבטחה, ועוד".
האם שבדקה את הנושא מול המתנ"ס מציינת שלה נאמר שהם משלמים עבור המקום, הגברה, תאורה, ביגוד וכדומה. "הסכום שדורשים יוצא מעל ל-12 אלף שקלים אם מדובר ב-400 הורים לחוג היפ הופ שבו מופיעות ילדות עם תלבושות שהן מביאות מהבית או מקבלות בגד שכבר עבר כמה הופעות", אומרת האם ומבקשת לדעת למה צריך לשלם כל כך הרבה כסף עבור הנאה של לא יותר משתי דקות. "אנחנו משלמים לאורך כל השנה עבור החוגים ולא פעם למסיבה מגיע יותר מאדם אחד וההוצאה מאוד גבוהה", מוסיפה אם אחרת. "בעבר היינו מקבלים כרטיס אחד חינם ומי שהיה רוצה כרטיסים נוספים, היה רוכש, אבל בשנים האחרונות זה השתנה, כנראה כי הם מבקשים וההורים לא אומרים כלום, כי הם רוצים לראות את הילדה שלהם מופיעה. אם היו גובים סכום של 10 שקלים, אף אחד לא היה אומר כלום, אבל כשגובים 30 שקלים ומגיע יותר מהורה אחד ולפעמים רוצים להביא גם סבא וסבתא, זה יוצא לא מעט כסף".

תגובת  מקפת: "מופעי הסיום בחוגי המחול במקפ"ת, הינם שיא מקצועי אשר מסכם עשייה ענפה של בנות החוג במהלך השנה. מדובר במופע מרגש, מרהיב, ססגוני ומושקע אשר מקנה במה אמיתית לרקדניות שלנו. בכל ארועי סוף שנה היו הורי הבנות מתרוצצים מחוץ לעיר לטובת העניין, ראש העיר הנחה להקל ולקיים את האירועים בתוך העיר פתח תקווה.מחיר הכרטיס הינו סמלי ומקובל בכל קנה מידה, ולא נועד בשום מקרה למטרות רווח אלא רק לכיסוי הוצאות חלקי בלבד".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר