מעיין אמודאי
מעיין אמודאי

דובר חדש לעיריית פתח תקוה: מעיין אמודאי יחליף את חזי חקאק

חקאק, שעבד בעיריה 30 שנה, 21 מהן כדובר תחת שלושה ראשי ערים, סיים את עבודתו בחודש מאי. אמודאי שימש כיועץ למזכ"ל מפלגת העבודה ויועץ לראש העירייה לשעבר איציק ברוורמן

פורסם בתאריך: 16.6.19 17:06

מעיין אמודאי נבחר לתפקיד דובר העירייה ואחראי מערך ההסברה העירוני בעיריית פתח תקוה. הוא יחליף את חזי חקאק שעבד 30 שנה בעירייה, 21 מהן כדובר. אמודאי, יליד העיר פתח תקוה, עוסק בתחום התקשורת, ההסברה והאסטרטגיה מזה שנים רבות. לאחרונה שימש כיועץ למזכ"ל מפלגת העבודה לענייני תקשורת ואסטרטגיה, לפני כן כיועץ ראש העירייה איציק ברוורמן, ולפני כן כיועץ תקשורת ואסטרטגיה בחברת 'רונן צור תקשורת'. ראש העירייה, רמי גרינברג, אמר: "אני מברך את מעיין על בחירתו לדובר העירייה ובטוח כי הוא יוביל את מערך ההסברה והאסטרטגיה התקשורתית של העירייה במקצועיות וחדשנות וידע להתמודד עם האתגרים. ניסיונו ומקצועיותו הרבים וכן היכרותו עם העיר, תושביה ומורכבויותיה, יסייעו לו רבות בביצוע תפקידו".
כזכור, בחודש מאי השנה, סיים דובר העירייה חזי חקאק את תפקידו. חקאק, שעבד 30 שנה בעירייה, 21 מהן כדובר, קיבל מכתב פיטורים רשמי בחודש מאי. חקאק החל את דרכו בעירייה באגף הנוער ולאט לאט התקדם בסולם התפקידים. בנוסף הוא שימש כממלא מקום יו"ר איגוד דוברי הרשויות המקומיות. היא נקלט לעבודה על ידי ראש העירייה לשעבר איציק אוחיון ולאורך השנים שימש כדובר גם בתקופתם של אורי אהד ואיציק ברוורמן וזכה להערכה גבוהה. גורמים בעירייה ציינו כי ההחלטה של ראש העיר רמי גרינברג להחליף את חקאק די הפתיעה את הסובבים ועובדי עירייה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מיקי

    למה העירייה צריכה דובר במשרה מלאה . לי לא ברור
    אין מספיק אירועים "מסובכים " שנדרש דובר .
    ראש העיר הנוכחי יודע לעשות את העבודה מצויין ובמילא כל פירסום יעבור תחת שולחנו של ראש העיר אז למה לנפח את המנגנון???

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר