אילוסטרציה נאנסת. צילום א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
אילוסטרציה למצולמת אין קשר לכתבה. צילום א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

היום: נשות פתח תקוה יפגינו מול הכנסת נגד הענישה הקלה על עבירות מין

קבוצת 'נשות פתח תקוה מנהיגות שינוי' ומועצת הנשים מארגנות את ההפגנה. הסעה תצא ב-17:00 מרחבת העירייה

פורסם בתאריך: 19.6.19 14:39

קבוצת 'נשות פ״ת מנהיגות שינוי' בראשות מורי דקל ומועצת הנשים של פתח תקווה, יוצאת היום לרחבת הכנסת על מנת להפגין נגד רמת הענישה הקלה הקיימת בחוק על עבירות פדופיליה/ אינוס/ סדום ועבירות מין. לדבריהן מדובר ברמת ענישה מגוחכת. בשעה 17:00 ייצא אוטובוס מרחבת העירייה לכיוון הכנסת ובשעה 21:00 ייצא אוטובוס חזרה לעיר.

דקל מסבירה שמדובר במחאה שקטה, לא מתלהמת, עם שלטים ונרות, שמיועדת לנשים וגברים כאחד. "המקרה המזעזע שאירע בבית הספר של ילדה בת 7 שנאנסה על ידי עובד המקום הפלסטיני עורר סערה ברשתות ובתקשורת וכמובן אצל כל הפוליטיקאים שהיום מחפשים ״אייטמים״ למערכת בחירות", אומרת דקל. "אנחנו כאן כדי לשאול 'איפה אתם כל השנה? כשכל ילד שביעי נפגע מגילוי עריות, כשכל ילד חמישי מותקף מינית, כשכל אישה חמישית נאנסת, כשכל אישה שלישית מותקפת מינית ואחת מכל אחת מוטרדת מינית", היא אומרת בכאב.

מורי אייל דקל צילום זאב שטרן

היא מוסיפה שאם חברי הכנסת היו פועלים לאורך כל הקדנציה שלהם, אולי באמת הייתה חקיקה או היו מתבצעות פעולות למיגור התופעות. "אבל אנחנו לצערי חיים רק ב״הזדמנויות״ לתפוס רייטינג ולכן אנחנו, נשות פ״ת מנהיגות שינוי ומועצת הנשים של פתח תקווה, החלטנו להרים את הכפפה ולזעוק את הזעקה שיש צורך בהחמרת הענישה בחוק", היא אומרת. "המטרה שלנו היא להילחם על הצדק של הבנות/בנים ילדות /ילדים נשים שלנו. אני מודה לראש העיר רמי גרינברג ולרחל אלון יועצת ראש העיר לשיווין מגדרי על הרוח הגבית והסיוע במימון האוטובוס.
להצטרפות להסעה יש ליצור קשר עם מורי דקל- 054-2441977.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר