ליזה רכס- מנהלת רמון - פרטי
ליזה רכס מנהלת רמון צילום יונתן תמיר -טוטל פרינט

מונתה מנהלת לחטיבת הביניים החדשה רמון

החטיבה החדשה תיפתח בשכונת אם המושבות לבוגרי בתי הספר היסודיים חיים חפר ופאול קור. רכס שימשה כסגנית מנהלת חטיבת רשיש

פורסם בתאריך: 25.6.19 17:11

ליזה רכס היא המנהלת של חטיבת הביניים בבית הספר השש שנתי רמון. מדובר בחטיבה חדשה שתיפתח בשכונת אם המושבות לבוגרי בתי הספר היסודיים חיים חפר ופאול קור.
בשנים האחרונות שמשה רכס כסגנית מנהלת חטיבת רשיש. היא בעלת ניסיון של שנים במערכת החינוך, לאחר שעשתה בעבר הסבת מקצוע ממהנדסת כימיה. כסגנית ברשיש התקבלה רכס להכשרת המנהלים של "אבני ראשה", העוסק בהכשרת עתודת מנהלים, ובפיתוח מקצועי של כלל מנהלי בתי הספר והמפקחים בישראל. היא הייתה מובילת המו"פ (מחקר ופיתוח) של בית הספר והובילה בו למידה חדשנית.

ליזה רכס אמרה: "אני גאה שמחה ונרגשת על הזכות שנתנה לי לנהל את חט"ב "רמון" ע"ש – אילן ואסף רמון. כולי ציפייה להכיר את תלמידי החטיבה. אני סמוכה ובטוחה כי קהילה נפלאה זו תהווה את מקור צמיחתו ופריחתו של ביה"ס. שאיפתי היא לפתח את הכישורים הייחודיים של תלמידינו וללמדם לתת אמון ביכולותיהם.
כמורשתה של משפחת רמון המופלאה, אני מתכוונת להגביה עוף בפדגוגיה איכותית, בשיפור מתמיד בתהליכי הוראה – למידה – הערכה, תוך שמירה על ערכי יסוד חברתיים ובין אישיים, ובהפיכת חט"ב "רמון" למוסד חינוכי משמעותי ומוביל בעיר פתח תקווה בפרט ובמדינת ישראל בכלל".
ראש העירייה רמי גרינברג בירך ואמר: "אנו מאחלים לליזה הצלחה רבה בתפקידה החדש והמאתגר ונסייע לה ככל הנדרש".

מ״מ ראש העיר וראש מינהל החינוך, רון כץ: “לאחר תהליך ארוך של מיונים וראיונות מצאנו את המנהלת המתאימה ביותר לחטיבת רמון. ליזה מביאה איתה חדשנות פדגוגית ששמה את התלמיד במרכז ואנו שמחים כי היא הצטרפה לצוות המנהלים המובחר של פתח תקוה. מינהל החינוך שמח להצמיח מנהלים מתוך העיר”.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר