מסעדות אסיאתיות מומלצות בפתח תקוה

חיפוש אחר המסעדה האסיאתית המושלמת עלול להיות עניין טריקי. כדי שתגיעו למקום שיענה על כל הציפיות שלכם ואפילו יותר, הכנו בשבילכם את רשימת המסעדות האסיאתיות המומלצות בפתח תקוה. בתיאבון

פורסם בתאריך: 27.6.19 14:16

ג'ירף – המסעדה שהביאה את תל אביב לפתח תקוה

כשמסעדת הג'ירף נפתחה בעיר פתח תקוה לפני כשלוש שנים, אפשר היה להרגיש את האווירה התל אביבית כבר בכניסה, ואנחנו לא מדברים על עניין החנייה שכאן אגב יש בשפע. המסעדה האסיאתית מבוססת על ג'ירף הידועה מרחוב אבן גבירול שבעיר הגדולה, ושוכנת גם היא על רחוב סואן אך מלאת רוגע פנימי. כמו שכבר אמרנו – תל אביבית במהותה.

האווירה: האווירה תוססת, אקסקלוסיבית אבל לא מתנשאת ומצליחה למשוך למקום את כל מי שמזדהה עם מותג צעיר, עכשווי ומבין עניין. הצוות במסעדה מתאפיין בתודעת שירות גבוהה ויחס אישי משפחתי ומחבק שיוצר תחושה של פינוק אמיתי. בנוסף לכל אלו המקום מעוצב בסגנון ניו יורקי אורבני, ומציע מקומות ישיבה רבים ומגוונים, בר מרווח ומוזיקה נעימה שמשלימים את חווית האירוח.

הקהל: הבילוי במקום יכול להתאים לכולם, בין אם אתם זוג שמחפש מסעדה לארוחת ערב מפנקת עם כוס יין בצד, קהל הייטקיסטי המשווע לעסקית צהריים עם טעם של עוד, או משפחה שמגיעה לבילוי משותף ומגבש.

הצ'יראשי הממכר. צילום: אמיר מנחם

הצ'יראשי הממכר. צילום: אמיר מנחם

מה אוכלים: לפני שנגיע למנות עצמן, תשמחו ודאי לדעת שהן נדיבות במיוחד ומורכבות מחומרי גלם איכותיים בלבד, ושעסקיות הצהריים מעניקות לכם 15% הנחה בימים ראשון עד חמישי בין השעות
18:00-12:00. המאכלים נותנים מענה לאוהבי הטעמים החריפים, המתקתקים והחמוצים כאחד, ומפתיעים בכל ביס תודות לנגיעות הקולינריות היצירתיות מהמטבח האסיאתי. בין המנות המפנקות במסעדה תוכלו למצוא את הפיליפינית החריפה שמורכבת ממנת אטריות ביצים עם עוף, חלב קוקוס, קארי אדום, בצל ירוק, בוטנים וכוסברה, והמנה הקיסרית החדשה שמורכבת ממנת אטריות עם ביצים, עוף, חזה אווז מעושן, בצל ובוטנים.

המנה המומלצת: לא משנה אם אתם קרניבורים או צמחונים, את המנה הזו אתם חייבים לנסות – צ'יראשי סושי סלמון, או במילים אחרות – סושי מפוזר. הקונספט הגיע מיפן וג'ירף היו הראשונים להביא את הבשורה לארץ. המנה כוללת קערת אורז סושי, סשימי סלמון, סלט אבוקדו, מלפפון וג'ינג'ר כבוש. לטבעוניים שביניכם יש כמובן גרסה חלופית ולא מתפשרת – קערת אורז סושי, פטריות שיטאקי מתקתקות, בטטה, ג'ינג'ר כבוש, מלפפון וגזר. התמכרות מובטחת!

משלוחים: המסעדה מספקת שירות משלוחים באזור פתח תקוה והסביבה, בכל ימות השבוע בין השעות 00:00-12:00

מסעדת ג'ירף

טלפון: 03-3030158

כתובת: שחם 30 (יכין סנטר), פתח תקוה

שעות פעילות: ראשון – שבת, בין השעות 00:00-12:00

קישור לעמוד האינסטגרם

קישור לאתר

הפאד תאי שאין שני לו. צילום: אמיר מנחם

הפאד תאי שאין שני לו. צילום: אמיר מנחם


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר