עורך דין פלילי בתל אביב. תמונה ממאגר Shutterstock

עורך דין פלילי בתל אביב

כאשר הואשמת בפלילים, בין אם זה בגין נהיגה בשכרות, עבירה פלילית בצבא, עבירת אלימות, פשע, או כל עבירה פלילית אחרת, עורך דין פלילי מקצועי ובעל ניסיון וותק, הוא האדם לו אתה זקוק בכדי להגן על זכויותיך בכל שלב בהליך המשפטי וביצירת הגנה משפטית אפקטיבית

פורסם בתאריך: 2.7.19 08:52

עורך דין פלילי בתל אביב – שי רודה

חייו של מואשם בעבירה פלילית עשויים להשתנות לחלוטין בשל ההשלכות הקשות. אין ספק בחשיבות עורך דין פלילי מומחה בתחומו, שיסייע לך לקבוע את עתידך במקרים אלו.

עורך הדין הפלילי שי רודה, הוא בעל מוניטין מקצועי וותק נצבר. הוא בקיא בחוק ובמשפט הפלילי ומספק ללקוחותיו את ההגנה המשפטית הטובה ביותר, החל מעבירות קלות ועד לעבירות הקשות והמאתגרות ביותר. הוא מסייע ללקוחותיו בהבנת החוק והמציאות המורכבת בפניה הם עומדים, ואף בדרכים בהם הם יוכלו להתמודד עם הלחץ המכריע עם ההשלכות האפשריות של עבירה פלילית.

עו"ד רודה בעל תואר ראשון במשפטים מהקריה האקדמית בקריית אונו ותואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן עם התמחות במשפט הפלילי. משרד עורכי דין שי רודה פועל בשיתוף פעולה עם עורך הדין ירון פורר, ובמשרד שלושה עורכי דין נוספים, העוסקים בתחום הפלילי. הוא בעל 13 שנות ניסיון בפליליים באזרחות ובצבא, ומומחה בניהול תיקים פליליים חמורים, כגון: עבירות המתה (רצח, הריגה, גרימת מוות ברשלנות), עבירות סמים (שימוש, סחר, יבוא), עבירות מין (אונס, מעשה סדום ומעשה מגונה), עבירות של פגיעה בסדרי המשטר והחברה (המרדה, זנות, משחקים אסורים, הגרלות והימורים), עבירות שוחד, עבירות אלימות (אלימות במשפחה, תקיפה), עבירות של פגיעה ברכוש (גניבה, פריצה, שוד), עבירות צווארון לבן ועבירות פליליות נוספות.

מעבר לכך, עו"ד רודה הינו עו"ד צבאי מוסמך בעל אישור בלתי מסויג לשמש סנגור בבתי הדין הצבאיים. הוא מומחה במשפט הצבאי, מייצג בבית הדין הצבאי חיילים בשירות סדיר, קבע ומילואים בעבירות פליליות וצבאיות, כגון: סמים, עריקות ונשק.

עו"ד רודה הוא בין עורכי הדין הטובים, המקצועיים והמנוסים ביותר שתוכלו לקבל. הוא מכיר את השטח מתוך ניסיונו הרב במאות תיקים אזרחיים וצבאיים, והוא מונע משליחות לתיקון חייו של אדם, הרבה מעבר להיבט הכספי.

על ייצוג חיילים בצה"ל, הוא אומר: "יש להכיר את החוק ואת המשפט הצבאי לעומקם בכדי להגן על חיילים בעבירות ייחודיות להם כגון: עבירת עריקות, עבירת סירוב לצו קש"ב – סירוב למתן דגימת שתן לגילוי שימוש בסמים, הוצאת נשק ברשות הצבא, ועוד. אלו עבירות ייחודיות לצבא, שאין להן מקבילה בחוק האזרחי ולכן הצורך בעו"ד הבקיא ומנוסה בתחום".

כיצד התמחית בייצוג פלילי של חיילים?

"במסגרת התואר השני במשפט הפלילי, עברתי קורס במשפט הצבאי שהקנה לי את הידע האקדמי. בנוסף, מזה 13 שנים שאני מייצג חיילים גם בעבירות צבאיות חמורות, ומשרדנו צבר ניסיון וותק בלתי נדלה בתחום.

כשאנו מייצגים חיילים, הכל מתנהל במערכת הצבאית: החייל נחקר ע"י מצ"ח, הכלא הוא כלא צבאי, מערכת המשפט היא בית הדין הצבאי ומערכת אכיפת החוק היא הפרקליטות הצבאית".

מה לגבי עבירות הפליליות באזרחות?

"אנו מתמחים בעבירות מין, עבירות סמים ואלימות, המתה, ועוד. ייחודיות המשרד לפני הכל, שאנו מתמקצעים ומתמחים רק בתחום הפלילי ולכן בקיאים בכך לעומק".

מהי החשיבות בבחירת עורך דין מקצועי, מנוסה וממוקד במשפט הפלילי, בעבירות פליליות?

"עבירות פליליות הן העבירות החמורות ביותר, והן משפיעות ומשנות חיים. ההשלכות על נאשם בעבירה פלילית הן קריטיות, החל מפיטורין מעבודה, דו"חות כספיים, ורישום פלילי במשטרה, ועד למעצר בית ומעצר בכלא לאורך שנים. ההגנה במקרים פליליים היא משמעותית מאין כמוה, ואיכות ההגנה והסניגור הנבחר, הם ללא פשרות ואין להקל בהם ראש.

לבחירה שלכם שעורך דין פלילי שייצג אתכם נאמנה, קיימת חשיבות מכרעת. במשרדי, אנו מתמקדים במקרים מהקשים ביותר, גם כאשר נראה שאין פתרונות טובים לבעיה, אנו נדאג למציאת פתרון יצירתי ואיכותי שינצח בתיק. מתוך ההבנה עד כמה יש לאדם להפסיד באם יורשע, אנו עושים כל שביכולתנו כדי לסייע לך להילחם בחזרה, בין אם אתה מואשם בעבירת תנועה, בעבירה צבאית או פשע אלים, תוכל לסמוך עלינו שנעבוד קשה והיטב בכדי לבנות הגנה חזקה".

משרד עורכי דין שי רודה

כתובת המשרד: שד' שאול המלך 8, "בית אמות משפט" , תל אביב

עורך דין פלילי

טלפונים: 03-6938555, 050-2292229

הכתבה בשיתוף seo-up וחברת אוקס פרסום

עו"ד שי רודה. צילום: מוטי קמחי

עו"ד שי רודה. צילום: מוטי קמחי


עורך דין פלילי אסף דוק – חשיבה פורצת דרך בהליכים פליליים

כל אחד מאיתנו יכול למצוא עצמו בליבו של הליך פלילי, בין אם מדובר במעורבות בתאונת דרכים, בנהיגה בשכרות, בעבירות רכוש וכן הלאה, ובין אם הוא אכן אשם במיוחס לו או שאין לו כל קשר לעבירה שבוצעה. כאשר אדם מקבל זימון לחקירה משטרתית או שמוגש נגדו כתב אישום, הוא זקוק לייעוץ וייצוג משפטי מקצועיים ואיכותיים. לעורך דין אסף דוק ניסיון רב וידע מעמיק בכל תחומי המשפט הפלילי, ובעזרת צוות עורכי דין איכותי ומנוסה מעניק משרד עורכי הדין שהקים שירות משפטי פלילי ללקוחות בערכאות משפטיות שונות ברחבי הארץ.

ייצוג משפטי מקצועי ויעיל

למקצועיותו, ניסיונו ומחויבותו של עורך הדין המטפל בכם השפעה ישירה על תוצאות ההליך הפלילי. משום כך, קיבץ עורך דין אסף דוק במשרדו חבורה של עורכי דין מקצועיים ומנוסים, שכל אחד מהם הגיע עם ניסיון עשיר וידע מעמיק בתחומים שונים של המשפט הפלילי. המשרד מעניק שירותים משפטיים ללקוחות ברחבי הארץ מדימונה ובאר שבע בדרום ועד חדרה וחיפה בצפון, ומייצגם  בערכאות השונות, כולל בתי דין צבאיים. זומנתם לחקירה משטרתית? צרו קשר עם משרדנו מיד לאחר הזימון, כדי שנוכל להכין אתכם לחקירה. חשוב לקבל ליווי וייעוץ משפטי כבר מתחילת הדרך, שכן כל מה שתאמרו ותעשו בחקירה יכול לשמש כנגדכם מאוחר יותר. ככל שתפנו אלינו מוקדם יתר לקבלת ייצוג וליווי משפטי, כך יגדלו סיכוייכם לצאת מהתהליך ללא נזק.

מטפלים בך לאורך כל הדרך

צוות עורכי הדין במשרד עורכי דין אסף דוק מלווה את הלקוח משלבי החקירה הראשונים, ועד לסיומו של ההליך המשפטי. עורכי הדין של המשרד בוחנים את התיק ואת הראיות, מגבשים אסטרטגיות הגנה, ומדריכים ומלווים את הלקוח בכל שלב של התהליך. במהלך חקירה, בזמן מעצר ובהזדמנויות אחרות, קורה לא אחת שלקוח זקוק לשירות משפטי דחוף בשעות שלאחר יום העבודה, כמו כאשר מתקיים דיון להארכת מעצרו. כדי שנוכל לספק לכל לקוח בכל זמן את הסעד המשפטי לו הוא זקוק, משרד עורכי דין אסף דוק זמין ללקוחות 24/7.

אסף דוק – משרד עורכי דין פלילי

משרד עורכי הדין הוקם על ידי עורך דין פלילי אסף דוק, בעל ניסיון עשיר בייצוג לקוחות בערכאות משפטיות שונות בכל תחומי המשפט הפלילי. עורך דין אסף דוק הוא יוצא משרד המשפטים, עבד בעבר כעוזר פרלמנטארי בכנסת, וכן בעל ידע מעמיק ביזמות טכנולוגית ובמחשבים. המשרד שם לו למטרה להעניק שירותי ייצוג משפטי עבור לקוחות שאינם ארגוני פשע או עבריינים מקצועיים, אלא אזרחים מן השורה שאיתרע מזלם ונקלעו להסתבכויות עם החוק מסיבות שונות. את עורכי הדין הפועלים במשרד בחר עורך דין אסף דוק בקפידה, והתוצאה היא צוות מקצועי, איכותי ומנוסה, המחויב לעשות כל מאמץ אפשרי בכדי לייצג את הלקוחות בדרך הטובה ביותר.

צוות המשרד

במשרד עורכי דין אסף דוק עובדים לצידו של המייסד, עורך דין אסף דוק שורה של עורכי דין מקצועיים ומנוסים, המספקים מעטפת שירותי עריכת דין פלילי מלאה:

  • עורך דין אלון בירנבוים –בעל ניסיון עשיר בתחומים מגוונים של המשפט הפלילי, מחזיק ברישיון אמריקאי לעריכת דין מטעם מדינת ניו יורק..
  • עורך דין עודד רגב – בעל תואר במשפטים ובמנהל עסקים. מצטיין הדיקן במרכז הבינתחומי הרצלייה לשנת 2014, התמחה במחלקה הפלילית של פרקליטות מחוז תל אביב.
  • עורכת דין רביד כהן – מחזיקה בתואר ראשון במשפטים מטעם אוניברסיטת חיפה, בעלת ניסיון משפטי עשיר בתחומים שונים של המשפט הפלילי.
  • עורך דין אלון שליכטר –יוצא משרד המשפטים ובעל ניסיון משפטי מעשי רב. בקיאותו הרבה בדין הפלילי מסייעת בידו לתכנן אסטרטגיות הגנה משפטיות שיתנו ללקוח את התוצאות המשפטיות הטובות ביותר.
  • עורך דין תומר מזרחי – בעל תארים במשפטים ובמנהל עסקים. בהיותו יוצא פרקליטות מחוז תל אביב, צבר עורך דין תומר מזרחי ניסיון מעשי רב, ידע מעמיק בדין הפלילי, וניסיון רב בליטיגציה.

טיפול מקצועי ויחס אישי

הצוות המקצועי של משרד עורכי דין אסף דוק, בוחן בקפידה כל מקרה לגופו, ומגבש עבור כל לקוח את אסטרטגיות ההגנה היעילות ביותר, על פי נסיבותיו. חברי הצוות עושים שימוש בידע ובניסיון הרחב שלהם, בחשיבה מקורית ופורצת גבולות, ובהיכרות עם צדדיהן השונים של מערכות המשפט והאכיפה, למתן טיפול מותאם אישית לכל לקוח. מאגר הידע המצטבר של חברי הצוות מאפשר מתן פתרונות יצירתיים, ושיתוף הפעולה בין עורכי הדין במשרד מאפשר עבודה יעילה, מהירה ואפקטיבית.

זומנת לחקירה או הוגש נגדך כתב אישום? צור עימנו קשר בהקדם

בכל מקרה ובו אתה חשוד או מואשם בעבירה פלילית, עליך להיעזר בעורך דין פלילי מנוסה שיידע כיצד לנווט בין האפשרויות השונות שהחוק מאפשר לו ויפעל ככל האפשר לביטול ההליך הפלילי נגדך או לכל הפחות יחתור לסיומו במינימום נזק עבורך. ככל שתקדים לפנות לייצוג משפטי מקצועי כך יגדל הסיכוי לבטל את כתב האישום, להוביל לתיקון כתב האישום, לקדם אפשרות של זיכוי מהעבירה או לחילופין להשיג עסקת טיעון מקלה. לפרטים נוספים, לקביעת פגישה ולמענה על שאלות הינך מוזמן להשאיר פרטים באתר המשרד, או ליצור עימנו קשר בטלפון.

אסף דוק – משרד עורכי דין

טלפונים: 035505995 / 052-6885006

מעבר לאתר

קרדיט: אסף דוק – חברת עורכי דין

קרדיט: אסף דוק – חברת עורכי דין



כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר