עימותים בסמוך לתחנת המשטרה ברחוב שטמפפר צילום נדיב ורסנו

צפו בהפגנות הקהילה האתיופית: מהומות בסמוך למשטרת פתח תקוה, רכב עלה באש בז'בוטינסקי

בלאגן גדול בפתח תקוה עד שעת לילה מאוחרת: בני הקהילה האתיופית מפגינים בעיר משעות הערב ועד עתה. עימותים פרצו בסמוך לתחנת המשטרה בעיר, מספר מפגינים נעצרו. תלמידי ברנר נתקעו בפקקים ולא הגיעו לנשף הסיום

פורסם בתאריך: 2.7.19 16:17

עדכון אחרון: 2.7.19 23:30

23.50 – ההפגנות והפקקים הרסו לבוגרי תיכון ברנר את נשף הסיום שמתקיים הערב באזור חדרה. תלמידים מברנר שנסעו לנשף בחדרה נתקעו בפקקים. רק בחצי השעה האחרונה, ב-23:30, הגיעו חלק מהתלמידים. על אוטובוס אחד נזרקו אבנים בצומת כפר יונה. לא היו נפגעים.

23.30 – עימותים נרשמו בשעה האחרונה בסמוך למשטרת פתח תקווה ברחוב שטמפפר. עדי ראיה במקום מדווחים על עצורים במקום וכוחות משטרה רבים. כרגע במשטרה לא מעדכנים על מצב העצורים. בערך בשעה 23.00 הופץ סרטון של רכב עולה באש ברחוב ז'בוטינסקי.

צפו בסרטונים:

 

עימותים בסמוך לתחנת המשטרה ברחוב שטמפפר
צילום נדיב ורסנו

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של מלאבס https://chat.whatsapp.com/I7mD34MeAwCGfv5PgYA5nb

 

18.00 – בני הקהילה האתיופית מפגינים בשעה זו בפתח תקוה, כחלק מהמחאה האצית על מותו של סלומון טקה מירי של שוטר. בשעה זו (18.00), כפי שמוסרת המשטרה, מתקיימת מחאה בצומת הרחובות בר כוכבא-שטמפפר, והצומת נסגרה לתנועת כלי רכב בכל הכיוונים. המחאה התחילה ברחוב חיים עוזר, וייתכן שצעדת המחאה תמשיך לכיוון ציר ז'בוטינסקי. כוחות משטרה במקום ומכווינים את התנועה.

ההפגנה מתקיימת במקביל להפגנות אחרות של יוצאי הקהילה, כמו למשל בתל אביב, בעפולה ובמקומות נוספים. אתמול בלילה התקיימה מחאה ספונטנית של מספר צעירים ממוצא אתיופי בצומת סירקין, גם זאת במסגרת המחאה של יוצאי הקהילה נוכח מותו של טקה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. דני אשכנזי פולני

    בושה שאתם כותבים "בני העדה האתיופית יפגינו", כולנו צריכים להפגין יחד איתם.
    אני מבקש מכל מי שאכפת לו, להגיע להפגנה בעיר. אסור לנו שרק אתיופים יפגינו, כי האפליה זו בעיה שלנו כחברה. חייבים להפגין סולידריות, כי אכפת לי מכל יהודי שנהרג. מה זה לעזאזל משנה אשכנזי או אתיופי, כולנו בני עם אחד.
    אם רק האתיופים יפגינו, מה זה ישדר? שאנחנו לא קשורים אליכם? אסור שזה יקרה. צריך להפגין אחדות.

  2. רחלה

    הכל נכון ויציב וכואב.אבל כשזה עובר לחוליגניות ואיבוד עשתונות.של צעירים אני לא יכולה לקבל זאת.
    זה לא ישרת את המטרה הצודקת לשויוניות (וחלילה להפך..)

  3. מוטי

    בושה למשטרה שהרשתה שכך יהיה. כל מי שמפר החוק יש לנקוט מולו ביד ברזל. הפגנה על מה? תקפו שוטר שחובתו היתה להגן על עצמו. אין קשר אם זה אתיופי או כל עדה אחרת. אף אחד לא יכול לקחת את החוק לידיים ובטח שלא לתקוף שוטר.

  4. א

    זה לא הפגנה,זה בושה וחרפה. זה לא התנהגות של אדם תרבותי.תלכו לכיכר רבין ותפגינו . למה כל המדינה צריכה לסבול. למה נערים משתכרים ,מתפרעים ולא עושים להם כלום?

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר