קרדיט – אסף דוק חברת עורכי דין
קרדיט – אסף דוק חברת עורכי דין

עורך דין פלילי אסף דוק – חשיבה פורצת דרך בהליכים פליליים

פורסם בתאריך: 10.7.19 15:21

אם זומנתם לחקירה במשטרה, או שהוגש נגדכם כתב אישום בחשד למעורבות בפלילים, אתם צריכים יעוץ משפטי מקצועי. משרד עורכי דין אסף דוק מתמחה בטיפול בתיקים פליליים בקשת רחבה של תחומי המשפט הפלילי. צוות עורכי הדין במשרד מקצועי ומיומן, וערוך להגיש סיוע משפטי לכל לקוח בכל חלקי הארץ, ובכל זמן. זקוקים לייעוץ וייצוג משפטי? פנו בהקדם למשרד עורכי דין אסף דוק, ותזכו לליווי וייצוג איכותי ומקצועי לכל אורך הדרך, מקבלת הזימון לחקירה ועד שהשופט ייתן את פסק הדין, או שהתיק ייסגר.

התמחות וניסיון

כשאתם שוכרים את שירותיו של עורך דין פלילי, אתם מניחים בידיו את עתידכם, שמכם הטוב ועתידה הכלכלי של משפחתכם, לכן חשוב לבחור בעורך דין בעל ידע וניסיון בדין הפלילי. עורך דין אסף דוק סיים בהצטיינות לימודי תואר בפוליטיקה וממשל ובמשפטים, הוא חבר בוועדה לעניינים פליליים ובועדת טכנולוגיה, מידע ואינטרנט בלשכת עורכי הדין, ובעבר עבד במשרד המשפטים וכמזכיר פרלמנטארי בכנסת. בנוסף, עורך דין אסף דוק רכש ידע מעמיק במדעי המחשב, וניסיון ביזמות טכנולוגית, והוא בעל היתר להופיע בבתי דין צבאיים. כל אלו הופכים את עורך דין אסף דוק לבעל ידע רחב ומעמיק בתחומי המשפט הפלילי השונים, ניסיון מעשי בייצוג נאשמים, והיכרות עם מערכת המשפט והאכיפה מכל צדדיה. ידע מעמיק, ניסיון מוכח והשכלה רחבה הם כלים עוצמתיים בידיו של עורך דין פלילי, המאפשרים לו למצוא פתרונות מקוריים ולגבש אסטרטגיות פורצות דרך להגנה על זכויותיהם של לקוחותיו.

ליווי מהרגע הראשון

קיבלתם זימון לחקירה במשטרה? זה הזמן לפנות למשרד עורכי דין אסף דוק לקבלת ייעוץ וייצוג משפטי. מה שתאמרו ואיך שתנהגו במהלך החקירה ישפיע על התנהלות התיק כולו. פעולה נכונה יכולה להביא לסגירת התיק, בעוד שפעולה שגויה עלולה להביא להגשת כתב אישום כנגדכם. במשרד עורכי דין אסף דוק יעניקו לכם ייעוץ והכוונה, וילוו אתכם מהזימון לחקירה ועד לסגירת התיק או למתן פסק הדין בעניינכם. צוות המשרד יגבש את האסטרטגיה הטובה ביותר על פי נסיבות התיק, יציג לכם את האפשרויות העומדות בפניכם, ולא ינוח עד שישיג את התוצאה הטובה ביותר האפשרית עבורכם.

משרד עורכי דין פלילי – אסף דוק

את המשרד הקים עורך דין אסף דוק במטרה להעניק לאזרחים שאינם ארגוני פשיעה או פושעים מקצועיים את ההגנה המשפטית האיכותית ביותר. להבדיל מאדם שעוסק בפשיעה דרך קבע, אזרח מן השורה המוצא עצמו בטבורה של פרשה פלילית אינו מכיר את מערכת המשפט והאכיפה, ואינו יודע כיצד עליו לנהוג, למה עליו לצפות ומה הן זכויותיו. צוות עורכי הדין של משרד עורכי דין אסף דוק יעניק לכם ייצוג מקצועי, הדרכה, ייעוץ וליווי, כדי שתקבלו את מלוא ההגנה המשפטית והזכויות המגיעות לכם על פי חוק. בצוות חברים עורכי דין בעלי ניסיון והתמחות בתחומים שונים של החוק הפלילי, חלקם הגיעו למשרד לאחר ששירתו בפרקליטות תל אביב ובמשרד המשפטים. הניסיון המעשי המגוון של חברי הצוות, יחד עם ההיכרות הקרובה עם שני צידיה של מערכת המשפט מאפשרים גיבוש אסטרטגיות אפקטיביות ויעילות. המחויבות של עורכי הדין במשרד לטובתם של הלקוחות מולידה פתרונות יצירתיים וחשיבה מקורית, שמאפשרות למצוא בכל תיק את הדרך להשיג את התוצאה הטובה ביותר עבור הלקוח.

זמינות 24/7 וייצוג ברחבי הארץ

במהלך התנהלותו של תיק פלילי קורה לא אחת שלקוח זקוק למענה משפטי דחוף בשעות לא שגרתיות. משום כך, במשרד עורכי דין אסף דוק קיים מענה 24/7, בכדי שלא ייווצר מצב בו נגרם סבל או עוול ללקוח רק מכיוון שלא היה מי שייצג אותו וידריך אותו משפטית. חשיבותו של מענה מדויק ומהיר היא קריטית כאשר מדובר בעצירים, חשודים או נחקרים, והנזק שיכול להיגרם ללקוח כתוצאה מחוסר יכולת של עורך הדין לטפל בעניינו לאחר סיומו של יום עבודה הוא תופעה שבמשרד עורכי דין אסף דוק סבורים שיש להימנע ממנה. משרדנו מטפל בלקוחות מכל רחבי הארץ, מחיפה וחדרה בצפון, ועד דימונה ובאר שבע בדרום ואנו מייצגים לקוחות בערכאות המשפטיות השונות, כולל בתי דין צבאיים.

מחויבות לאיכות ולמקצועיות

במשרד עורכי דין אסף דוק מקפידים על איכות השירות, וצוות עורכי הדין המנוסה של המשרד מחויב לטובתו המרבית של כל לקוח. הסתבכת בפלילים? קיבלת זימון לחקירה במשטרה? פנה בהקדם האפשרי למשרד עורכי דין אסף דוק, לקבלת ייעוץ, ליווי והדרכה. אישום ורישום פלילי אינם עניין של מה בכך, והם עלולים לפגוע בשמך הטוב, בעיסוקך ובעתידך. כדי לעבור את התהליך במינימום נזק, פנה למשרדנו בהקדם האפשרי לקביעת פגישה, שלאחריה עורכי הדין המנוסים של המשרד יגבשו את אסטרטגיית ההגנה הטובה ביותר עבורך. לפרטים נוספים, למענה על שאלות ולקביעת פגישה הינכם מוזמנים ליצור עימנו קשר דרך האתר או בטלפון, ונציג ישוב אליכם בהקדם האפשרי.

אסף דוק – משרד עורכי דין

טלפונים: 035505995 / 052-6885006

כתובת: רח' השלושה 2, מגדל אדגר 360 (קומה 25) תל אביב

מעבר לאתר


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר