מוצרים בדרך הטבע: קרדיט: נפקא
מוצרים בדרך הטבע: קרדיט: נפקא

מוצרים בדרך הטבע: מוצרים  של מדיטבע

פורסם בתאריך: 14.7.19 21:28

מדיטבע בהובלת המייסדת ד"ר PhD הילה גבע אבירם, היא המכללה המובילה בישראל בתחום הרפואה המשלימה. ד"ר גבע רתמה את הניסיון העצום שנצבר במשך 23 שנות קיומה של מדיטבע, כדי לפתח וליצור מוצרים המורכבים מפורמולות ייחודיות, עשויות מצמחי מרפא ארץ ישראלים, תחת תקן ישראלי ובינלאומי. המוצרים כולם כשרים, והסינרגיה בין המרכיבים ייחודית לבית מדיטבע. כל המוצרים אינם התוויה רפואית, אם יש בעיה רפואית יש להיוועץ ברופא המטפל.

ניתן להשיג את המוצרים במדיטבע בלבד, וכן באתר האינטרנט, אך שימו לב שהפורמולות ייחודיות ולא ניתן להשיגן ממקורות אחרים. רוצים לדעת עוד? הכירו את נבחרת המוצרים המעולים מבית מדיטבע:

  1. kal zoom: להפגת מתח וחיזוק הריכוז והזיכרון. המוצר נועד להרגיע מתח פיזי ונפשי מתמשך, חוסר שקט, לריכוז, ומסייע בכאבים.
  2. On+ : לשיפור הכוח והסיבולת, להגברת היכולת האירובית והאנאירובית בקרב ספורטאים, להתמודדות עם עייפות, הגברת תהליכי עיכול וספיגה ושיפור התפקוד המיני.
  3. Kal uri: לסיוע בדלקות אקוטיות בדרכי השתן, חיטוי כללי בפעולות אנטי בקטריאלית ישירה על מערכת השתן, הרגעה ושיכוך רקמות מגורות והגברת התגובה החיסונית בגוף. דלקות בדרכי השתן נפוצות בקרב נשים, בעיקר בגלל הסמיכות שבין פי הטבעת לנרתיק, פטריות בנרתיק, חוסר היגיינה או מיעוט בשתיית נוזלים.  KAL URI משנה את רמת החומציות של השתן ומחטא את האזור.
  4. Kal balance: שיפור באיזון רמת הסוכר בגוף, הורדת חשק למתוק, תמיכה בתהליכי הרזייה ושיפור העיכול
  5. Gal kal: פורמולה לנשים בגיל המעבר לאיזון המערכת ההורמונלית הנשית, חיזוק ותמיכה במערכת העצבים ומניעת גלי חום ותופעות גיל המעבר. חוסר איזון הורמונלי בגיל המעבר יכול להוביל לסימפטומים של תשישות, גלי חום, הפרעות שינה ותופעות נוספות המשתנות מאישה אחת לשנייה. צמחי המרפא בפורמולה מאזנים את המערכת ההורמונלית הנשית, מערכת העצבים ובלוטת האדרנלית.
  6. Kal dgx: חוסר נוחות במערכת העיכול, בטן נפוחה אחרי ארוחה, גזים, צרבות, הם תוצאה של חוסר איזו במערכת העיכול כתוצאה ממחסור באנזימים. המוצר בא לסייע לכל התופעות הלא נעימות והלא נוחות במערכת העיכול, להקל, ובסיוע תזונה נכונה להחזיר את האיזון למערכת חשובה זו. Probiotic kal: אורח החיים המודרני הכולל מתחים נפשיים, מזון מעובד, לעיתים אכילה לא מאוזנת ונטילת תרופות (כמו אנטיביוטיקה), עלול לפגוע באוכלוסיית החיידקים הטובים הנמצאים במערכת העיכול וחיוניים לתפקודה התקין. הפורמולה Probiotkal מכילה את החיידקים הטובים של המעיים, לא על בסיס חלבי, שאמורים לסייע למערכת העיכול לחזור לאיזון. חיידקים בפורמולה הם חיידקים חיים, מולטי ביו חיידקים מעשרה זנים שונים שנחקרו קלינית ונמצאו יעילים לטיפול בבעיות במערכת העיכול כמו עצירות, גזים, קנדידה ועוד.

כל המוצרים, אינם התוויה רפואית, אם יש בעיה רפואית יש להיוועץ ברופא המטפל.

מכללת מדיטבע

03-9233946

מעבר לאתר

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר