בית ספר פיקא. צילום זאב שטרן

יוזמה עירונית: שימוש בנכסים עירוניים המיועדים לשימור

בעירייה מעוניינים שבנכסים ייעשו שימושים מסחריים וציבוריים ובכללם שימושים מתחום הבילוי, הפנאי, המסעדנות, התרבות, הנוער שייחדו את המורשת במבנים ההיסטוריים ויהפוך אותם למרכזים שוקקי חיים

פורסם בתאריך: 24.7.19 08:33

עיריית פתח תקוה פונה בימים אלה ליזמים על מנת לקבל מהם הצעות לשימוש בנכסים עירוניים שמיועדים לשימור ובכך להפוך אותם לייחודיים, בדומה למה שהעירייה מנסה לעשות בשוק העירוני עם הדוכנים שבבעלותה.

בהסכם שפרסמה העירייה מצויין כי היא פונה ליזמים ולבעלי עסקים עם ניסיון רלבנטי בתחום בבקשה לקבלת מידע בנוגע להיתכנות שימוש ותפעול מבנים לשימור ושטחים הנמצאים ברחבי העיר. העירייה מעוניינת כי בנכסים ייעשו שימושים מסחריים וציבוריים ובכללם שימושים מתחום הבילוי, הפנאי, המסעדנות, התרבות, הנוער וכל תחום רלבנטי ציבורי אשר ייחד את המורשת במבנים ההיסטוריים ויהפוך אותם למרכזים שוקקי חיים לרווחת הציבור הרחב.

גורם בעירייה ציין כי בית פיק"א למשל, שהיה בית הספר הראשון בעיר, ניתן, במקביל לשימורו, להקים בית קפה למטה ולקיים חוגים בקומה למעלה. "המטרה היא שיהיה שימוש ציבורי במקומות אלו לצד האלמנט של השימור ההיסטורי", הוא מסביר.

כזכור, העירייה יצאה במהלך דומה לקבלת הצעות מבעלי עסקים ויזמים, שיפעילו בשוק העירוני עסקים מיוחדים, כמו בתי קפה או מסעדות שף, שיגוונו את השוק והיפכו אותו לאטרקטיבי יותר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מיכאל אלבוים.

    כל הכבוד ליוזמה העירונית לשימוש בבניינים לשימור
    למטרה ציבורית ויזמות עסקית

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר