צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

אישום: תושב העיר, שאיים על ח"כ איתן גינזבורג, כלא את אביו, תקף את אמו ואיים לרצוח אותם

המשטרה פרסמה כי החשוד איים על ח"כ גינזבורג וכתב: "שלום. פרלמנט או למות? הספירה לאחור החלה!". לאחר ששוחרר למעצר בית הוא אף תקף את אימו, כלא את אביו ואיים עליהם: "מגיע לכולכם למות". אתמול הוגש נגדו כתב אישום

פורסם בתאריך: 1.8.19 13:55

הגבר מפתח תקוה שאיים על חבר כנסת איתן גינזבורג, איים גם על הוריו הקשישים, כלא את אביו ותקף את אימו – כך הודיעה לפני שעה קלה משטרת ישראל. אתמול (רביעי) הוגשו נגדו כתב אישום ובקשת מעצר.

בהודעה נכתב כי לפני מספר ימים התקבלה במשטרת ישראל תלונה מחבר כנסת בגין איומים שקיבל למייל שלו. מהתלונה התברר כי לכתובת המייל של חבר הכנסת נשלחו איומים בנוסח הבא: "שלום. פרלמנט או למות? לעזאזל תעזוב את העבודה שלך. אתה בושה, אתה מגעיל, הספירה לאחור החלה!… נתראה אחר כך, בן של שטנים מזדיין! גרינגו!".

חוקרי המשטרה פתחו בחקירה לזיהויו של חשוד במעשה, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים שונים ובחלוף מספר ימים הוא זוהה ואותר. מודבר בבן 41 מפתח תקוה שנעצר והובא לתחנת המשטרה.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בפתח תקוה וב-28 ביולי הוא שוחרר בתנאים מגבילים ובהם, למעצר בית מלא לבית הוריו ובפיקוחם. עם יציאתו מבית המשפט החשוד ברח מהוריו ומאוחר יותר, אימו (73) פגשה בו בסמוך לביתם. החשוד תקף את אימו ומשך ממנה בחוזקה את מקל ההליכה שלה תוך שהוא דוחף אותה בידיו עד שכמעט ונפלה לרצפה.

עוד התברר מהחקירה כי החשוד הגיע לבית הוריו, ניתק את החשמל בבית ואיים על אביו (80): "יש אלוהים שלח אותי, אתה בגדת בי ואלוהים אמר לי לרצוח אותך. יש לי נביאים מחכים לי בחוץ". בהמשך, כלא את אביו בבית ואיים עליו: "אתה צריך למות פה" ואיים על הוריו: "מוות, מוות, מגיע לכולכם מוות".

שוטרים וכיבוי אש שהגיעו למקום פרצו את דלת הבית ועצרו את החשוד. מעצרו של החשוד הוארך בארבעה ימים ואתמול הוגש נגדו כתב אישום המכיל שני אישומים בעבירות של איומים, כליאת שווא, תקיפה והפרת הוראה חוקית. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשוד גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דניאל

    הפושע מאיים, המשטרה עוצרת, השופט משחרר, הפושע עובר לפעולה אלימה, המשטרה עוצרת והשופט משחרר וחוזר חלילה
    אין ספק שיש בעיה במערכת המשפט

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר