גן פרפרים. צילום זאב שטרן

האם גן פרפרים יהיה מוכן ב-1.9?

הגן לא אויש בשנה שעברה בגלל סמיכות לאתר בניה. ההורים טוענים: "החצר נראית כמו בשנות ה-80". העירייה: "הגן יהיה מוכן בזמן"

פורסם בתאריך: 13.8.19 14:06

הורים לילדים ששובצו לגן פרפרים ברחוב מינץ 29, טוענים שבמצבו הנוכחי הגן לא יכול להיפתח ב-1.9, במיוחד לאור מצב החצר ש"לא ראויה לשימוש ילדים", כהגדרת ההורים. לטענת ההורים, הגן היה סגור בשנת הלימודים הקודמת, מאחר והוא היה צמוד לאתר בנייה ובגן היו ילדים אסתמטיים ולכן הוחלט להעביר את הילדים להעביר למבנה אחר. השנה הגן ייפתח מחדש. ההורים מציינים כי נאמר להם שעד ה-1.9 הדברים יטופלו, אך לטענתם, כמו שהחצר נראית בפועל, זה לא נראה כך.

"המצב של החצר מזעזע", אומרת אמא לילד שאמור להתחיל ללמוד בגן. "אני יודעת שבשנה החולפת העבירו את הילדים למבנה אחר שעבר שיפוץ והיה ראוי לשימוש, אחרי שהיו תלונות על מצב המבנה ועל הסמיכות לאתר בנייה, וכן משום שהיתה ילדה אסתמטית בגן, אבל עכשיו צריך להחזיר את המבנה לטובת הגנים שמתגוררים סמוך לבן צבי והילדים שלנו צריכים לחזור למבנה הזה. בעירייה אומרים שהם ממש לקראת סיום השיפוץ בתוך מבנה הגן, אני לא יודעת מה יש בפנים, כי כל פעם שאנחנו עוברים במקום, אין שם פועלים והגן סגור ואין לי מושג מתי עובדים בו, אבל בחוץ החצר נוראית. אנחנו בשנת 2019 והחצר נראית כמו בשנות ה-80. אין חצרות שנראות כך היום".
זה לא פעם ראשונה שההורים מתלוננים על הגן ועל אתר הבנייה הסמוך. בינואר 2018 פורסם במלאבס על תלונות הורים על כך שבאחד מימי החורף עפו חפצים שונים לתוך חצר הגן ועל כך שהחצר מוזנחת.

גן פרפרים. צילום זאב שטרן

תגובת לשכת דובר העירייה לגבי גן פרפרים: "בגן פרפרים מתבצעות הכנות ועבודות לקראת פתיחתו בתחילת שנת הלימודים. החצר פונתה מפסולת וביום שלישי אמור להתבצע גידור. במקביל שופץ המטבח, הגן נצבע והוזמן ציוד חדיש. אנו ממשיכים בתכנית העבודה, והגן יהיה מוכן לקראת הילדים בתחילת שנת הלימודים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר